شایعه : بازی Ghost of Tsushima به زودی برای PC پورت می‌شود

بازی Ghost of Tsushima در جولای 2020 عرضه شد. این بازی حهان‌باز در سبک اکشن و ماجراجویی تنها فرنچایز بزرگ پلی‌استیشن به جز Gran Turismo است که هنوز به رایانه شخصی راه پیدا نکرده، ولی حالا دیگر احتمال دارد که این اتفاق رخ دهد.

بازی‌های Uncharted ،The Last of Us ،God of War ،Marvel’s Spider-Man و Horizon همگی برای رایانه شخصی پورت شده‌اند و اکنون بر اساس گفته‌های یک فرد مطلع به نام Shpeshal Nick، ما باید تا روز سه شنبه، 5 مارس، به اطلاعات بیشتری در مورد پورت شدن بازی Ghost of Tsushima برای رایانه شخصی دست یابیم. Shpeshal Nick سابقه نسبتاً قابل اعتمادی دارد، البته که در هر صورت باید تا زمان اعلام رسمی این گزارش را با هاله‌ای از شک نگاه کنیم.

اگر بازی Ghost of Tsushima برای رایانه‌های شخصی عرضه شود، به احتمال زیاد نسخه مورد نظر، Director’s Cut خواهد بود که در آگوست 2021 برای پلی‌استیشن 5 منتشر شد. این نسخه در حقیقت به‌روزرسانی‌ای برای بازی بود که جزیره جدید Iki، داستان‌های جدید، شخصیت‌های جدید، زره جدید برای جین و اسبش، تکنیک‌های جدید، دشمنان جدید و حیوانات جدیدی را به بازی افزود. همچنین جالب است که ببینیم آیا سونی Ghost of Tsushima: Rivals، بازی چندنفره که در نهایت به صورت مستقل منتشر شد هم در PC پورت می‌کند یا خیر.

بازی Ghost of Tsushima یک موفقیت بزرگ برای استودیو مستقر در سیاتل بود و به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های اصلی ساخته شده برای پلی‌استیشن 4 با فروش بیش از 9.73 میلیون واحد تا جولای 2022 (دومین سالگرد عرضه) تبدیل شد. همچنین نمرات بالایی را از منتقدان دریافت کرد. این بازی به قدری موفق بود که کارگران فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی، مشتاق ساخت فیلم آن با بازیگران ژاپنی شد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024