شرایط ویژه فروش وریزون: یک گوشی هوشمند خریداری کنید و یک گوشی هدیه بگیرید

در حال که بعد از معرفی گوشی های هوشمند جدید نوبت به پرچمداران جدید رسیده است، شرکت های معتبر عرصه گوشی های هوشمند نیز در حال حاضر سعی دارند تا قبل از رونمایی پرچمداران جدید خود بیشتر میزان ممکن محصولات قبلی خود را به فروش برسانند. شرایط فروش وریزون خیلی از کاربران را به سمت خود جلب خواهد کرد، در حالی که برای ما خرید پرچمداران جدید بیشتر شبیه به یک رویا شده است، با خرید از وریزون شما می توانید یک گوشی هوشمند رایگان را به عنوان آفر و هدیه دریافت کنید.

شرایط ویژه فروش وریزون

وریزون  چهار مارک معتبر گوشی های هوشمند را برای این تخفیف ویژه یا بهتر است بگوییم هدیه ویژه در نظر گرفته است.

آیفون، پیکسل، سامسونگ و ال جی. قطعا درست است که جای برند های معروفی چون شیائومی، وان پلاس و مخصوصا هوآوی در این میان خالی است اما گوشی های هوشمند این شرکت ها نیز آرزوی خرید بسیاری از کاربران است.

شما با خرید یکی از گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس مکس، ایکس اس و ایکس آر و حتی آیفون ایکس یک گوشی هوشمند آیفون ایکس آر می توانید به عنوان هدیه دریافت کنید، در صورتی که شما نخواهید این گوشی هوشمند را به عنوان هدیه خرید دریافت کنید، وریزون چنین امکانی زا قرار داده است که تا میزان 750 دلار هر گوشی هوشمند دیگری را که می پسندید خریداری کنید.

آیفون ایکس اس مکس و ایکس اس

در میان گوشی های معروف گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال نیز شما می توانید یک گوشی گوگل پیکسل 3 با رم 64 گیگابایتی هدیه بگیرد و جالب است اگر این گوشی هوشمند را نپسندید می توانید تا میزان 800 دلار گوشی هوشمند دیگری را به عنوان هدیه انتخاب کنید. در حالی که قیمت گوشی های هوشمند گوگل به نسبت پرچمداران اپل از قیمت پایین تری برخوردارند اما در صورتی که بخواهبد گوشی دیگری را انتخاب کنید با خرید گوشی های پیکسل می توانید گوشی هوشمند دیگری با قیمت بالاتر را انتخاب کنید.

با خرید گلکسی اس 9، اس 9 پلاس و نوت 9 یک گوشی گلکسی اس 9 به عنوان هدیه دریافت کنید، و البته همانند گوشی های هوشمند پیکسل نیز می توانید تا میزان 800 دلار خرید گوشی هوشمند دیگری را داشته باشید.

گلکسی نوت 9

البته بهتر اس گفته شود در صورتی که گوشی هوشمند دیگری را از سامسونگ انتخاب کنید که بیشتر از میزان 800 دلاری در نظر گرفته شده می باشد برای مثال نوت 9 شما از تخفیف 800 دلاری برخوردار هستید

برای گوشی های هوشمند ال جی نیز دو گوشی ال جی جی 7 تینکیو و ال جی وی 40 تینکیو در نظر گرفته شده است و شما می توانید از تخفیف 750 دلاری برخوردار باشید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

سامسونگ در تولید انبوه تراشه Exynos 2500 به مشکل خواهد خورد

اپل قصد دارد دوام محصولاتش را حتی بیشتر از قبل افزایش دهد

ویژگی Smart Crossfade اپل در iOS 18 چگونه خواهد بود ؟