شرکت سابرنت SSD های نسل پنجمی خود را با سرعت 14 گیگابایت بر ثانیه به فروش گذاشت

شرکت سابرنت (Sabrent) در دسترس بودن رسمی SSD های نسل پنجمی سری Rocket 5 خود را با سرعت 14 گیگابایت بر ثانیه و شروع قیمت از 189 دلار آمریکا اعلام کرد.

بازار SSD های نسل پنجمی شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده و تولیدکنندگان از مرز 14 گیگابایت بر ثانیه فراتر رفته‌اند. به دنبال این روند، سابرنت SSD های Rocket 5 Gen5 NVMe M.2 خود را راه‌اندازی کرده که عملکرد بالا و پایداری طولانی‌تر را هدف قرار می‌دهند تا بهترین تجربه را برای کاربران خود تضمین کنند. این اولین بار نیست که در مورد این خبر می‌شنویم، بنابراین می‌دانیم که چه چیزی را باید انتظار داشته باشیم.

SSD های Rocket 5 Gen 5 سابرنت می‌توانند به ترتیب به سرعت خواندن و نوشتن تا 14000 مگابایت بر ثانیه و 12000 مگابایت بر ثانیه دست یابند. علاوه بر این، سرعت خواندن و نوشتن تصادفی 4K به ترتیب 1.55 میلیون IOPS و 1.8 میلیون IOPS گزارش شده است. ارقام فاش شده از عملکرد به وضوح نشان می‌دهد که درایورهای Rocket 5 بهترین درایورهای موجود هستند و نه تنها از نظر سرعت پردازش، بلکه از نظر کیفیت کلی هم درجه یک هستند.

از نظر کنترلرهای داخلی، سابرنت فاش کرد این SSD از کنترلر پیشرفته Phison PS5026-E26 Max14um استفاده کرده و از دستگاه Micron B58R 3D TLC NAND بهره می‌برد که دارای رابط 2400 MT/s است. چنین کنترلر پر سرعتی ثابت کرده که دلیل محکمی برای موفقیت این شرکت در بازار است و Rocket 5 سابرنت هم از این قاعده مستثنی نیست.

SSD های Rocket 5 Gen5 سابرنت اکنون در فروشگاه آمازون فهرست شده‌اند. نوع Rocket 5 چهار ترابایتی در آمازون با قیمت 729.99 دلار به فروش می‌رسد، در حالی که مدل 2 ترابایتی با قیمت 339.99 دلار و 1 ترابایتی با قیمت 189 دلار آمریکا به فروش می‌رسد که حقیقتاً در محدوده قیمت بالاتری نسبت به سایر رقبا قرار دارند، اما اگر به دنبال عملکردی با کیفیت بالا هستید، سابرنت انتخابی است که ارزش خرید بالایی دارد.

پست های مرتبط

فروش بسیار بد پردازنده‌های Ryzen 9000 با وجود مشکلات اینتل

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

پردازنده‌های دسکتاپی Core Ultra 200 از سری Arrow Lake-S اینتل در 24 اکتبر عرضه می‌شوند