شرکت سونی حساب‌ پلی‌استیشن بسیاری از کاربران را بدون هیچ دلیلی به صورت دائمی مسدود کرد

بسیاری از کاربران پلی‌استیشن گزارش داده‌اند که حساب‌های آن‌ها به‌طور غیرمنتظره و بدون هیچ‌گونه هشدار یا دلیلی برای همیشه به حالت تعلیق درآمده است. سونی به طور عمومی این مشکل را تایید نکرده است و هیچ مشکلی در صفحه پشتیبانی سونی در قسمت «اعلامیه‌های مهم» PlayStation ذکر نشده است.

وقتی یک حساب شبکه پلی‌استیشن به حالت تعلیق در می‌آید، کاربر نمی‌تواند به شبکه پلی‌استیشن دسترسی داشته باشد، به این معنی که نمی‌تواند از برخی محصولات و خدمات استفاده کند، حتی آن‌هایی که برای آن‌ها پول پرداخت کرده است. هر تعلیق در شبکه پلی‌استیشن نتیجه تحقیقات کامل کارکنان بخش امنیتی پلی‌استیشن است و تعلیق‌ها قطعی هستند و قابل اعتراض نیستند مگر اینکه کاربر به دلیل بدهی حساب به حالت تعلیق درآمده باشد.

زمانی که کاربر یک حساب کاربری برای شبکه پلی‌استیشن ایجاد می‌کند، موافقت می‌کند که از شرایط خدمات شبکه پلی‌استیشن پیروی کند، که این شامل آیین‌نامه رفتاری انجمن می‌شود. اگر کاربری این شرایط را نقض کند، سونی ممکن است حساب کاربری او را به طور موقت یا دائم به حالت تعلیق درآورد. برای جدی‌ترین نقض‌ها، سونی ممکن است دسترسی کنسول پلی‌استیشن کاربر به شبکه پلی‌استیشن را تعلیق کند. اگر حساب کاربری یا کنسول پلی‌استیشن به حالت تعلیق درآید، هنگام تلاش برای ورود به PSN با کد خطا مواجه می‌شود. سونی معمولاً به کاربر ایمیل می‌زند و توضیح می‌دهد که چرا تعلیق شده است و تا چه مدت ادامه خواهد داشت.

برخی از کاربرانی که این تعلیق‌ها را دریافت کرده‌اند به شدت ناراحت هستند، زیرا ممکن است پول زیادی را برای بازی‌های دیجیتال پلی‌استیشن که دیگر به آنها دسترسی ندارند، خرج کرده باشند. اگر حساب کاربری برای همیشه به حالت تعلیق درآمده باشد، ممکن است واجد شرایط درخواست تجدیدنظر در مورد تعلیق باشد. با این حال، سونی این مسئله را روشن نکرده است که کاربران چگونه می‌توانند نسبت به تعلیق خود تجدیدنظر کنند و برخی از کاربران گزارش داده‌اند که هنگام تماس با پشتیبانی پلی‌استیشن با مشکل مواجه شده‌اند.

در برخی موارد، کاربران گزارش داده‌اند که حساب‌هایشان بدون هیچ دلیلی برای همیشه به حالت تعلیق درآمده است. با این حال، سونی اعلام کرده است که همیشه دلیلی برای تعلیق وجود دارد، حتی اگر بلافاصله برای کاربر مشخص نباشد. کاربران ممکن است در صورت اشتراک‌گذاری پلی‌استیشن (کتابخانه بازی‌هایشان) با شخصی دیگر بن شوند. اگر حساب کاربری به دلیل بازپرداخت وجه به حالت تعلیق درآمد، کاربر می‌تواند هزینه را بپردازد و سونی باید خدمات آن‌ها را بازیابی کند.

پست های مرتبط

دوچرخه برقی Amflow PL شرکت DJI در سه ماهه چهارم سال 2024 عرضه می‌شود

سامسونگ اولین تراشه 3 نانومتری مبتنی بر فناوری GAA را معرفی کرد : Exynos W1000

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !