شرکت Peladn مینی‌رایانه جدیدی را با نام YO معرفی کرد

Peladn، یک شرکت چینی که به خاطر طراحی کارت گرافیک‌های چشم‌نواز خود معروف است، با جدیدترین محصول خود، YO Mini-PC، دوباره وارد بازار مینی رایانه‌ها می‌شود.

این مینی رایانه‌های کاربردی دارای انتخاب‌های کارت گرافیک‌های موبایلی Radeon RX 7000M یا GeForce RTX 40 هستند که با استقبال خوبی از سوی بازار مواجه شده‌اند و با پردازنده‌های سری Core 13/14 اینتل جفت می‌شوند. رایانه‌های شخصی YO Mini-PC در سه طرح مجزا عرضه می‌شوند که هر کدام برای تبدیل شدن به محصول نهایی رسمی رقابت می‌کنند.
مینی رایانه‌های YO Peladn با سایر سیستم‌های بازی جمع‌وجور مانند رایانه‌های شخصی HA-4 که خود Peladn سازنده آن است، روبرو خواهند شد. HA-4 Mini-PC دارای پردازنده AMD Ryzen 7 7840HS، گرافیک Radeon RX 780M با پیکربندی 12CU RDNA3 و یک کیس جمع و جور 0.9 لیتری با نوار مربعی RGB برای جذابیت بصری بیشتر است.

YO Mini-PC مجهز به کارت گرافیک سطح بالا در صنعت گیمینگ است که تجربه بازی قدرتمندی را به کاربران ارائه می‌دهد. همانطور که گفته شد، این کارت گرافیک‌ها شامل Radeon RX 7000 و GeForce RTX 40 می‌شوند که هر دو به دلیل ویژگی‌های پیشرفته و عملکرد بالا شناخته شده‌اند. در این میان، سری GeForce RTX 40 از Nvidia به دلیل قابلیت‌های ردیابی پرتو و نرخ فریم بالا شناخته شده است و انتخابی عالی برای این مینی رایانه خواهد بود. انتظار می‌رود که این کارت گرافیک‌ها عملکرد استثنایی در بازی ارائه دهند و YO Mini-PC را به انتخابی رضایت‌بخش برای علاقه‌مندان و حرفه‌ای‌های گیم تبدیل کند.
رایانه‌های شخصی YO Mini-PC بخشی از روند رو به رشد سیستم‌های بازی جمع و جور خواهند بود که بخش ویژه‌ای از بازار تحت سلطه تولیدکنندگان چینی و علاقه‌مندان به NUC 12 اینتل که اکنون متوقف شده است را تامین می‌کند. این سیستم‌ها، مانند G4 Edge Mini، اجزای قدرتمندی مانند Ryzen 9 7940HS AMD و کارت گرافیک لپ‌تاپی GeForce RTX 4060 NVIDIA را با هم ترکیب می‌کنند و عملکرد برتری را در مقایسه با بسیاری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارائه می‌کنند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد