شیائومی با انتشار پوستری رسمی خبر از رونمایی ردمی نوت 7S داد

ردمی نوت 7S

سری گوشی های جذاب ردمی با توجه به موفقیت های کسب کرده در بازار فروش گوشی های جهانی طرفداران بسیاری پیدا کرده. ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو موفق ترین گوشی های هوشمند این سری تا به الان بوده اند. حال شیائومی تصمیم گرفته تا گوشی هوشمند دیگری از این سری را، اما این بار با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر روانه بازار کند. ردمی نوت 7S قرار است به عنوان نماینده جدید گوشی های هوشمند این شرکت روانه بازار شود.

تاریخ رونمایی ردمی نوت 7S

امروز پوستر رسمی برای این گوشی هوشمند میان رده منتشر شده. در تصویر منتشر شده همانطور که مشاهده می کنید، تاریخ 20 می (30 اردیبهشت) برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

اطلاعات چندانی از این گوشی تا به الان به بیرون درز پیدا نکرده. اما با توجه به تصویر منتشر شده، سنسور 48 مگاپیکسلی که این روز ها سنسور مورد علاقه گوشی های هوشمند شده، برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز در نظر گرفته خواهد شد. شایعاتی منتشر شده که به احتمال زیاد این محصول میان رده از دوربین اصلی دوگانه ای نیز بهره مند خواهد شد.

سوای تمام این شایعات، شیائومی تصمیم دارد تا بار دیگر با ارائه گوشی هوشمند، با قیمت مناسب به نسبت مشخصات فنی در نظر گرفته شده، فروش خوبی در بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. البته پیش از این مطلع شده بودیم که سری ردمی قرار است این بار یک پرچمدار را روانه بازار کند. ردمی K20 را به عنوان پرچمدار جدید این شرکت خواهیم شناخت و احتمال رونمایی این دو گوشی هوشمند صورت همزمان نیز وجود خواهد داشت.

تنها چهار روز تا مراسم رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند زمان باقی است. باید منتظر بود و دید این بار سری گوشی های ردمی چه عملکردی را از خود نشان خواهند داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، رنگ‌ گوشی‌های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ فاش شد

گوشی گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ احتمالاً باریک‌تر و با گوشه‌های گرد خواهد بود