معرفی رسمی موتورولا وان ویژن / طراحی متفاوت و زیبا

موتورولا وان ویژن

موتورلا همواره برای تولید گوشی های هوشمند خود از طراحی خاص و مختص خود استفاده می کرد، به نحوی که در صورت مشاهده محصولات این شرکت براحتی می توانستیم حدس بزنیم که این محصول متعلق به شرکت موتورولا می باشد. حال اما، تحولی در زمینه طراحی جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت یعنی موتورولا وان ویژن رخ داده.

طراحی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این گوشی هوشمند از طراحی خاص و جدید، البته با توجه به طراحی های در نظر گرفته شده قبلی برای محصولات این شرکت بهره مند شده است. موتورلا برای این محصول جدید خود تلاش کرده تا به نحوی همانند دیگر رقیبان عمل کند.

موتورولا وان ویژن

طراحی صفحه نمایش زیبای در نظر گرفته شده، که در ادامه به جزئیات و طراحی آن خواهیم پرداخت، یکی از بارز ترین اتفاقات خاص، برای گوشی های هوشمند موتورولا می باشد. در کل می توان به طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند امتیاز قابل قبولی داد.

صفحه نمایش

موتورولا وان ویژن

موتورولا برای اولین بار از صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی o (صفحه نمایشی یکدست با حفره ای در صفحه نمایش برای قرار گرفتن دوربین سلفی) استفاده کرد. صفحه نمایش 6.3 اینچی FHD+ با رزولوشن 1080×2520 پیکسلی، به لطف بهره بردن از ناچ اینفینیتی o، نسبت تصویر بالای 21 به 9 را ارائه می دهد. پیش از این حداکثر میزان نسبت تصویر 19.5 به 9 را در پرچمداران دیگر شرکت های این عرصه شاهد بودیم. البته اکسپریا 1 نیز پیش از این از چنین نسبت تصویری بهره مند شده بود.

دوربین

در حالی که این گوشی هوشمند با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، از سری محصولات میان رده محسوب می شود، باید گفت سنسور های دوربین سلفی و اصلی قدرتمندی را با خود به همراه داشته است. برای دوربین های اصلی، سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2  و برای دوربین سلفی نیز سنسور 25 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0  در نظر گرفته شده است.

موتورولا وان ویژن

سنسور های دوربین اصلی توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 2160 پیکسلی با سرعت 30 فریم در ثانیه و 1080 پیکسلی با سرعت های 30 و 60 فریم در ثانیه را خواهند داشت. سنسور دوربین سلفی نیز در مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند، حضور قدرتمند تری داشته و توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسلی با سرعت 30 فریم در ثانیه را نیز دارد.

پردازنده و مشخصات فنی دیگر

شاید یکی از جالب ترین اتفاقات این گوشی هوشمند، پردازنده اگزینوس 9609 در نظر گرفته شده باشد. این دومین بار است که سامسونگ پردازنده اختصاصی خود را در اختیار گوشی هوشمند دیگری جز محصولات خود قرار داده است.

این پردازنده از 4 هسته قدرتمند Cortex-A73 به همراه 4 هسته با حداکثر توان 2.2 گیگاهرتزی و 4 هسته Cortex-A55 با حداکثر توان 1.7 گیگاهرتزی مجهز شده است. باتری 3500 میلی آمپری با شارژ سریع 15 واتی از دیگر قابلیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

قیمت

در مجموع باید گفت، موتورولا توانسته گوشی هوشمند با مشخصات فنی قدرتمند و البته قیمت بسیار مناسبی را ارائه کند. قیمت 335 دلاری برای این محصول میان رده قیمت بسیار منصفانه و مقرون به صرفه ای می باشد. پیش از این موتورولا در زمینه فروش جهانی گوشی های هوشمند خود نتوانسته بود موفقیت چندانی کسب کند. حال که گوشی هوشمندی را با مشخصات فنی مشابه با دیگر گوشی های میان رده موفق دنیا رونمایی کرده، انتظار استقبال خوب کاربران از این محصول جدید امیدوار کننده تر شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Vivo X200 اولین پرچمداری خواهد بود که از تراشه Dimensity 9400 بهره می‌برد

سامسونگ از گوشی گلکسی M35 5G رونمایی کرد

توضیحات تکمیلی اپل در مورد برگشتن عکس‌های حذف‌شده در iOS 17.5