صفحه نمایش گوشی آیفون 17 ضدخش‌تر و ضدانعکاس‌تر خواهد بود

بر اساس شایعات و گزارش‌ها، احتمالاً سری آیفون 16 تغییرات مختلفی را در طراحی برای مدل‌های استاندارد و پرو ایجاد کند. در همین میان، اخبار مربوط به آیفون 17 با جزئیات مربوط به محافظ نمایشگر این گوشی از قبل منتشر شده و آخرین درز اطلاعات نشان می‌دهد که آیفون 17 دارای محافظ نمایشگری با ویژگی‌های ضد انعکاس بهتر و دوام بیشتر در مقایسه با پنل آیفون 15 است.

اپل در حال حاضر کار روی مدل آیفون 17 خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود که تغییرات بسیار خوبی از نظر طراحی ایجاد کند. یک پست Weibo از Instant Digital قصد اپل برای ارتقای فناوری نمایشگر آیفون 17 را نشان می‌دهد. در این پست Instant Digital ادعا می‌کند که صفحه نمایش آیفون 17 دارای یک لایه ضد انعکاس فوق‌العاده محکم خواهد بود که نسبت به گلس سرامیک شیلد در سری آیفون 15، ضد خش‌تر است.

این افشاکننده بیان می‌کند که اجزای ضروری برای این نمایشگر از تامین‌کنندگان در چین درخواست شده، اما آماده شدن آن زمان می‌برد و این بدان معناست که نمایشگر جدید با قابلیت ضد انعکاس بعداً به طور انحصاری در خط تولید آیفون 17 در دسترس خواهد بود، به این خاطر که هنوز خیلی زود است این نمایشگر بخشی از آیفون 16 باشد که اواخر امسال عرضه می‌شود.

در حالی که صفحه نمایش آیفون 15 رنگ خوبی را ارائه می‌دهد، اما از نظر ضدانعکاس بودن بهترین نیست. از طرف دیگر، سری جدید گلکسی اس 24 با محافظ جدید گوریلا گلس عرضه می‌شود و طبق گفته سازنده، این پنل به اندازه ای کارآمد است که در مقایسه با یک پنل متوسط، 75 درصد بازتاب‌ها را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، پنل خراش‌ها را به حداقل می‌رساند که دوام دستگاه را در مقایسه با گلس‌های آلومینوسیلیکات افزایش می‌دهد.

مشخص نیست که اپل از فناوری نمایشگر Corning در سری آیفون 17 استفاده می‌کند یا خیر. با این حال، حتی اگر اپل این کار را انجام دهد، از بازاریابی متفاوتی برای فناوری نوآورانه خود استفاده خواهد کرد. چندین سال است که این شرکت برای پنل‌های نمایشگر مورد استفاده در آیفون با Corning همکاری می‌کند و گلس سرامیکی جدیدترین محصولی بود که این شرکت با خط تولید آیفون 12 معرفی کرد. اپل احتمالاً تلاش‌های خود را برای ایجاد یک گلس ضد انعکاس برای آیفون 17 در سال آینده ادامه خواهد داد تا بهتر با شرکت‌هایی مانند سامسونگ رقابت کند.

آیفون 17 احتمالاً دستخوش تغییرات اساسی در طراحی خواهد شد و نمایشگر جدید بخشی از این ترکیب خواهد بود. توجه داشته باشید که تا عرضه آیفون 17 بیش از یک سال باقی مانده است و این شرکت می‌تواند تصمیمات متفاوتی ذر این مورد اتخاذ کند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !