صندلی گیمینگ Predator Thronos: تجربه هیجان با مهندسی ایسر


ایسر در نمایشگاه IFA 2018 کولاک کرد و چشم همگان را به سمت محصولات و رویداد خبری خود کشاند. در طی برگزاری نمایشگاه IFA 2018 در آلمان، ایسر از محصولات جدید خود رونمایی کرد و البته برخی از محصولات را با توضیحات کمی به حضار معرفی کرد. در بین محصولات معرفی شده لپ تاپ TRITON 900 و صندلی گیمینگ Predator Thronos را می توان محبوب ترین محصولات ایسر در این نمایشگاه دانست.

صندلی گیمینگ ایسر این بار با طراحی گیمر پسند و البته در راستای ارتقاء حس بازی، در این نمایشگاه رونمایی شد. این صندلی گیمینگ با یک شاسی فلزی متحرک با چاشنی 3 مانیتور 27 اینچ با قابلیت تغییر زاویه، به یکی از جذاب ترین محصولات این نمایشگاه تبدیل شد. این وسیله با ارتفاع 1.5 متر و با صندلی ارگونومیک که بدن گیمر را به خوبی در خود جای می دهد، سعی بر این دارد تا در کنار ویژگی هایی همچون تغییر زاویه 140 درجه صندلی و زیرپایی آن و لرزاندن صندلی در صحنه های هیجانی بازی، آدرنالین خون بازی کن را به بالاترین حد خود برساند.

البته احتمال دارد مانیتورهای استفاده شده از فناوری G-Sync پشتیبانی کرده و دارای نرخ بروزرسانی 144 هرتز باشند. ایسر قیمت تمام شده این صندلی گیمینگ را اعلام نکرده است اما می توان حدس زد که با قیمت بسیار بالایی برای این محصول روبرو هستیم. کافی است شما یک کامپیوتر مجهز را به همراه سه مانیتور به تنهایی حساب کنید چه برسد به این که این کامپیوتر را با یک صندلی گیمینگ اکتیو و بسیاری از امکانات دیگر جمع آوری کنید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !