ضد حال به استودیو MachineGames : طرفداران از عنوان Indiana Jones and The Great Circle خوششان نمی‌آید

بازی Indiana Jones and The Great Circle که توسط MachineGames توسعه یافته است، جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه ایندیانا جونز است. با این حال، عنوان «The Great Circle» یا همان «دایره بزرگ» با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران مواجه شده است.

طرفداران سری Indiana Jones احساس می‌کنند که این عنوان با مفاهیم حماسی عناوین قبلی مانند Temple of Doom و Last Crusade مطابقت ندارد. عنوانی که بسیار ضعیف در نظر گرفته می‌شود و به نظر نمی‌رسد با سریالی که به خاطر ماجراجویی‌های جسورانه و سکانس‌های اکشن خود شناخته می‌شود، مطابقت داشته باشد.
بازی بین زمان Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade می‌گذرد و اگرچه ممکن است سطح هیجانی مانند Temple of Doom یا Last Crusade را نداشته باشد، اما پتانسیل آن را دارد که یک ماجراجویی هیجان‌انگیز باشد. عنوان «دایره بزرگ» ممکن است آنطور که برخی از طرفداران دوست دارند جذاب نباشد، اما ارتباطی با داستان بازی دارد که حول محورهای مهم تاریخی در یک دایره می‌چرخد.
برخی از طرفداران عناوین جایگزینی مانند Indiana Jones and the Circle of the Ancients یا Indiana Jones and the Ancient Ring را برای بازی پیشنهاد کرده‌اند. اگرچه این عناوین ممکن است هیجان‌انگیزتر باشند، اما لزوماً منعکس‌کننده داستان یا موضوع بازی نیستند. عنوان «دایره بزرگ» شاید در نگاه اول فریبنده‌ترین عنوان نباشد، اما ارتباطی با داستان بازی دارد که زمانی که بازیکنان خودشان بازی را تجربه کنند، می‌تواند حس بیشتری پیدا کند.
صرف نظر از عنوان، طرفداران در مورد اتفاقات احتمالی بازی هیجان‌زده هستند، زیرا این بازی توجه آشکاری نسبت به فیلم‌های مرتبط دارد و برداشت تازه‌ای از طرح کلاسیک اکشن-پالپ است و طرفداران از این موضوع لذت می‌برند. داستان بازی که هنوز به طور کامل فاش نشده است، می‌تواند دلیلی برای عنوان The Great Circle ارائه دهد و آن را برای طرفداران قابل درک‌تر کند.

پست های مرتبط

هیده‌آکی ایتسونو شرکت بازی‌سازی CAPCOM را ترک کرد

بازی نمادین چندنفره Wizard101 روی کنسول عرضه خواهد شد

مروری بر مشخصات فاش‌شده کنسول PS5 Pro پس از رویداد Gamescom 2024