طرح جدید آیفون XI با دوربین اصلی سه گانه

در سالی که گذشت گوشی های هوشمند شرکت اپل نتوانستند آن طور که شایسته این شرکت قدرتمند امریکایی می باشد عملکرد خوبی را از خود نشان دهد  و همین موضوع باعث ضرر های مالی سنگینی برای این شرکت شد. همانند تمام شرکت های قدرتمند عرصه گوشی های هوشمند اپل نیز دست رو دست نگذاشته است و برنامه های ویژه ای برای پرچمدار سال 2019 خود دارد و هفته گذشته طرح در نظر گرفته شده برای آیفون 2019 منتشر شد که البته تنها طرحی ساده بود و دلیل بر شبیه بودن نسخه نهایی نخواهد بود. بار دیگر نیز طرحی جدید آیفون XI با دوربین سه گانه منتشر شده است.

طرح پیشنهای قبلی منتشر شده برای آیفون XI

طرح جدید آیفون XI به همراه چیدمان جدید سنسور های دوربین اصلی

در طراحی که در هفته بعد منتشر شده بود، یکی از نقاط متفاوتی که به چشم می آمد نوع چیدمان در نظر گرفته شده برای سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند بود. طراحی اولیه محل قرار گیری این سنسور ها در طرح اولیه منتشر شده همانند گوشی های هوشمند خانواده هوآوی میت 20 بصورت مربعی بود اما نوع قرار گرفتن سنسور های دوربین در کنار هم بر خلاف سنسور های هوآوی میت 20 که دقیقا کنار هم قرار می گرفتند، برای آیفون XI بصورت ضربدری در نظر گرفته شده.

طرح جدید آیفون XI با دوربین اصلی سه گانه

طراحی جدید اما کلا متفاوت شده است و دوربین های سه گانه اصلی این گوشی هوشمند در قسمت مرکزی پشت گوشی بصورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. به نظر خودم چنین طراحی برای پرچمدار جدید آیفون چندان طرح جالبی به نظر نمی رسد، البته آیفون همیشه سعی داشته است خاص باشد. طبق تصاویری که می بینید. البته اپل تلاش کرده است حاشیه این گوشی هوشمند را باریک تر از محصولات گذشته خود در نظر بگیرد و با این طراحی چیدمان سنسورهای دوربین اصلی ظرافت خاصی را به این گوشی هوشمند داده است.

تمام این طرح های منتشر شده تنها یک ایده و پیش بینی برای آیفون XI می باشد، اما تقریبا قطعی شده است که گوشی هوشمند جدید اپل از سه دوربین اصلی بهره خواهد برد. فکر کنم شما هم مثل من برای پرچمدار جدید این شرکت توقع طراحی بسیار زیبا تری را دارید و البته اپل سوای ارائه گوشی هوشمند با طراحی جذاب و امکانات مناسب باید فکر اساسی برای قیمت های نجومی گوشی های هوشمند خود بگیرد تا بار دیگر دچار مشکلات اقتصادی نشود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !