عناوین فاینال فانتزی 7 ریمیک و اونجرز تا سال 2021 تاخیر خوردند

استودیوی ژاپنی اسکوئر انیکس گزارش سال مالی 2019 خود را منتشر کرده است و مثل اکثر گزارش های مالی، علاوه بر جزئیات مرتبط با درآمد و فروش، اخبار جدیدی نیز در این گزارش عنوان شده است. سال گذشته زمانی که این استودیوی قدرتمند عملکرد خود در سال مالی 2018 را منتشر کرد، شاهد اهدافی بسیار خوش بینانه برای سال مالی 2020 بودیم. این شرکت فروش خالص 300 تا 400 میلیارد ینی و درآمد عملیاتی 40 تا 50 میلیارد ین را برای سال مالی 2020 هدف قرار داد که علت این امیدواری به آینده، بخش سرگرمی های دیجیتال و انتظار از بازی های اختصاصی بزرگ است.

مشخصا دو مورد از عناوین بزرگی که در تاریخ انتشار اسکوئر انیکس قرار دارند، نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و اونجرز است که بسیار مورد انتظار هستند و حال در گزارش مالی جدید این شرکت تاخیر خوردن عرضه این دو بازی رسما اعلام شده است. آقای یوسوکه ماتسودا، رئیس شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده است که در جریان انتشار گزارش سال 2019 ریسک هایی وجود داشته است و توضیحات در این مورد در وب سایت سرمایه گذاران اسکوئر انیکس درج شده است.

با نگاهی دقیق تر به تعویق در انتشار این دو عنوان بزرگ، این اتفاق را میتوان برای هر دو طرف، چه سازنده و چه گیمرها اتفاق خوشآیندی دانست. علاوه بر این، نباید انتظار زیادی برای انتشار فاینال فانتزی 7 ریمیک و اونجرز تا مارس سال 2020 میداشتیم با این حال ممکن است یکی از این عناوین مورد انتظار در سه ماهه دوم سال 2020 عرضه شود. به طور قطع به بقین، استودیوی ژاپنی در جریان نمایشگاه E3 2019 اطلاعات تازه ای را از بازی های فاینال فانتزی 7 ریمیک منتشر خواهد کرد و این موضوع پیش تر توسط این کمپانی تائید شده است. Babylon Fall و یک عنوان بزرگ دیگر با همکاری People Can Fly از دیگر بازی هایی هستند انتظار نمایشی از آنها را در E3 امسال داریم.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند