ویدئو رسمی منتشر شده از ریلمی ایکس / بار دیگر طراحی جذاب دوربین سلفی پاپ آپ

گویا دیگر برند های گوشی های مختلف و مخصوصا برند های مشهور معیاری برای کیفیت بالای محصولات تولید شده این شرکت ها نمی باشد. هرچند هنوز هم بسیاری ار کاربران و حتی برخی از به اصطلاح کارشناسان این عرصه، برند مهور بوده و تنها در بررسی های خود از این برند ها تعریف می کنند. حال نوبت به ریلمی ایکس رسیده تا با یک طراحی زیبا و مخصات فنی قدرتمند وارد میدان رقابت شود.

سنسور  قدرتمند دوربین اصلی در کنار دوربین سلفی پاپ آپ

پیش از نیز اخبار و مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده بود. با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول جدید، توقع رونمایی از یک گوشی هوشمند با مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار را داشتیم.

حال نیز ویدئوی رسمی از محصول جدید ریلمی منتشر شده که واقعا باید گفت شاهد اتفاقاتی بیشتر از آنچه که توقع داشتیم هستیم. گوشی هوشمند جدید ریلمی، این بار برای از بین بردن ناچ از صفحه نمایش، از طراحی زیبای دوربین سلفی پاپ آپ بهره برده.

ریلمی ایکس

طراحی شبیه به این گوشی هوشمند را در وان پلاس 7 پرو دیدیم، که امروز بصورت رسمی رونمایی شد. مشخصات فنی جذاب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که در حد و اندازه های یک پرچمدار است به همین اتفاق ختم نمی شود و مجهز شدن این محصول جدید به صفحه نمایش آمولد باعث شده تا از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره مند شود.

ریلمی برای سنسور های دوربین اصلی این محصول نیز چیزی کم نگذاشته و از یک سنسور قدرتمند و اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی برای دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند بهره برده است.

بزودی شاهد رونمایی رسمی این گوشی هوشمند خواهیم بود. شما را به دیدن این ویدئو جذاب دعوت می کنیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

سری گوشی Pura 70 هواوی احتمالاً در خارج از چین هم عرضه شود

شایعه : آیپد پرو از تراشه M4 اپل بهره می‌برد

عرضه تبلت Galaxy Tab S10 Ultra سامسونگ تا زمان عرضه گوشی Galaxy S25 به تعویق افتاد