سری گوشی Pura 70 هواوی احتمالاً در خارج از چین هم عرضه شود

سری گوشی Pura 70 شرکت هواوی منحصراً محدود به چین بود، چراکه این مدل‌های پرچمدار هواوی دارای سیستم عامل HarmonyOS و فاقد هرگونه برنامه Google هستند. راه‌اندازی خط تولید این سری در چین بسیار اهمیت دارد، چراکه این کشور برای ارائه تجربه نرم‌افزاری به مجموعه برنامه‌های کاربردی خود متکی است. با این حال، این احتمال وجود دارد که این گوشی‌ها به دلیل دریافت گواهینامه به بازارهای خارج از کشور چین وارد شوند.

گوشی‌های Pura 70 Pro Plus و Pura Ultra احتمالاً راه خود را به بازار مالزی پیدا نکنند، چراکه یک تصویر جدید از TechNave نشان می‌دهد که فقط مدل پایه و Pura 70 Pro در این منطقه گواهینامه دریافت کرده‌اند. این اطلاعات از طریق وبسایت SIRIM، با دو مدل با شماره‌های ADY-LX9 و HBN-LX9 ارائه شده است. با توجه به اینکه هر دو گوشی به ظاهر واجد شرایط گواهی SIRIM هستند، می‌توان تضمین کرد که هواوی وارد این بازار خواهد شد. Huawei Central گزارش داد که SIRIM به «دسترسی به بازار در مالزی» اشاره می‌کند. با این حال، اشاره به این نکته ضروری است که هواوی به طور رسمی سری Pura 70 خود را برای ورود به مالزی معرفی نکرده، اما ممکن است به زودی شاهد این خبر باشیم.

با فرض اینکه این اقدام محقق شود و Pura 70 وارد بازار مالزی شود، مشخص نیست که ایالات متحده چگونه به این اقدام واکنش نشان خواهد داد. از طرف دیگر رقبایی مانند اپل و سامسونگ باید نگران توسعه آینده این شرکت باشند. البته این شرکت‌ها بیشتر نگران از دست دادن سهم بازار خود در چین هستند تا اینکه نگران ورود سری Pura 70 به بازار مالزی باشند.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد