نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

بازی Grey Zone Warfare، در سبک شوتر اول شخص مخصوص PC که در حال حاضر در رتبه هفتم لیست بازی‌های مورد انتظار Steam قرار دارد، امروز با دسترسی اولیه عرضه خواهد شد. این خبر دیروز بعدازظهر توسط توسعه‌دهنده این بازی یعنی MADFINGER Games که به‌خاطر ساخت نسخه‌های محبوب موبایلی مانند Shadowgun و Dead Trigger شناخته می‌شود، به اشتراک گذاشته شد.

مارک راباس مدیر این استودیو در بیانیه‌ای گفت:
«توسعه بازی Gray Zone Warfare نشان‌دهنده بهترین دوره در تاریخ بازی‌های MADFINGER است، چراکه ما دید روشنی از نحوه پیشبرد یک اقدام نظامی-تاکتیکی مدرن و مبتنی بر واقع‌گرایی داریم. خوشحالم که توانستیم یک بازی منحصربه‌فرد و با دقت بسازیم و اکنون آماده تحویل آن به دست گیمرها هستیم. در همین حال، ما از واکنش‌های افرادی ویژه‌ای که فرصت انحصاری برای اجرای پیش‌نمایش بازی را داشتند، هیجان‌زده هستیم.»

قیمت دسترسی زودهنگام برای بازی Gray Zone Warfare از 34.99 دلار برای نسخه استاندارد شروع می‌شود. این نسخه دارای یک محفظه معمولی 10×25، یک محفظه امن 2×2 و 10 هزار دلار در بازی است. نسخه تاکتیکال (57.99 دلار) دارای یک محفظه 10×35، یک محفظه قفل‌دار 2×2 و 15 هزار دلار در بازی است. نسخه الیت (79.99 دلار) دارای یک محفظه 10×45، یک محفظه قفل‌دار 3×2 و 20 هزار دلار درون بازی است. گران‌ترین نسخه یعنی نسخه پشتیبان (99.99 دلار) دارای یک محفظه 10×60، یک محفظه قفل‌دار 3×3 و 25 هزار دلار درون بازی است و همچنین موارد زیر را ارائه می‌کند:

  1. پیراهن GZW (داخل بازی)
  2. شلوار GZW (داخل بازی)
  3. دستکش GZW (داخل بازی)
  4. رنگ خاص
  5. نشان انحصاری

دنیای بازی 42 کیلومتر مربع است و می‌تواند تا 48 پلیر و 1000 واحد هوش مصنوعی را در خود جای دهد. حالت‌ها شامل PvEvP و PvE می‌شوند و می‌توان به صورت انفرادی یا با یک تیم حداکثر چهار نفری بازی را اجرا کرد. در راه‌اندازی اولیه بازی Gray Zone Warfare، پلیرها فعلاً بیش از 150 کار را برای تکمیل در سراسر جزیره پیدا خواهند کرد.

طبق گفته MADFINGER Games، مرحله دسترسی اولیه احتمالاً چند سال طول بکشد و طی آن توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی‌های منظم را با محتوای جدید، جهان‌سازی گسترده، سلاح‌ها و تجهیزات جدید، مأموریت‌های جدید و داستان‌گویی محیطی منتشر می‌کنند، البته بهینه‌سازی و رفع باگ‌ها هم صورت می‌گیرد. بازی Gray Zone Warfare توسط Unreal Engine 5 ارائه می‌شود و از فناوری‌های DLSS 3 انویدیا و Lumen آنریل انجین 5 پشتیبانی می‌کند.

پست های مرتبط

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید