کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

نینتندو سوییچ 2 نسبت به کنسول فعلی تغییرات جزئی از نظر ظاهری خواهد داشت، اما بر اساس گزارشی جدید، بهبودهای قابل توجهی را هم به همراه می‌آورد.

Mobapad، سازنده لوازم جانبی چینی، قبلاً پستی در فیسبوک به اشتراک گذاشت که اطلاعات جدیدی در مورد کنسول جدید نینتندو سوییچ 2 ارائه می‌کرد. اکنون این شرکت گزارش جدیدی را در وبسایت رسمی خود به اشتراک گذاشته که برخی از اطلاعات اضافی را در مورد این کنسول فاش می‌کند. به گفته این سازنده، داک نینتندو سوییچ 2 چندان متفاوت از داک فعلی نخواهد بود، اما عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد و از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. این سیستم ظاهراً از فناوری DLSS انویدیا هم پشتیبانی می‌کند.

Mobapad همچنین اطلاعات بیشتری در مورد کنترلرهای جدید Joy-Con در کنسول نینتندو سوییچ 2 فاش کرد. این کنترلرهای جدید دارای دکمه‌های فلزی SL و SR، تعدادی دکمه جدید در سمت چپ و راست کنترلر و یک دکمه با عملکردی کاملاً جدید در زیر دکمه HOME خواهند بود. اینکه این دکمه واقعاً چه چیزی را انجام می‌دهد مشخص نیست.

همانظور که قبلاً هم اشاره کردیم کنسول نینتندو سوییچ 2 یک تکامل محافظه‌کارانه در سخت‌افزار را تجربه خواهد کرد، اما این کنسول به طور قابل توجهی قدرتمندتر از نسل قبلی خود خواهد بود. این سیستم جدید با استفاده از تراشه T239 با سطح عملکردی نه چندان متفاوت از کنسول‌های نسل گذشته، اما با مزایایی که توسط فناوری بسیار جدید اعطا شده، ارائه می‌شود. همچنین گفته شده که این کنسول از فناوری ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند که در کنار فناوری Ray Reconstruction تجربه خیلی خوبی را به گیمر می‌دهد.

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود