عنوان بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 10 مشخص شد: May 2019 Update

زمان زیادی تا انتشار نسخه بعدی ویندوز 10 مایکروسافت باقی نمانده و غول نرم افزاری جهان اکنون رسما عنوان نسخه بعدی سیستم عامل دسکتاپ خود را اعلام کرده است. May 2019 Update نام بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 10 است که انتظار میرفت در ماه میلادی جاری، منتشر شود اما ردموندی ها اعلام کرده اند که مرحله عرضه پیش نمایش یا نسخه Release Preview برای این نسخه طولانی تر از حد معمول خواهد بود تا نسخه نهایی که به دست کاربران میرسد، بدون باگ باشد.

این بدین معناست که ماه آینده بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت و هفته آینده مایکروسافت نسخه جدید را در اختیار کاربران اینسایدر حلقه پیش از عرضه قرار خواهد داد. با توجه به فاجعه ای که با بروزرسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 رخ داد و این نسخه با باگ های آزار دهنده زیاد به دست کاربران رسید، طبیعتا مایکروسافت تمام تلاش خود را برای عرضه یک بروزرسانی پایدار و بدون نقص انجام خواهد داد. اشتباه بزرگ مایکروسافت در آخرین نسخه انتشار یافته از ویندوز 10، عدم انتشار آن در حلقه پیش نمایش بود که باعث شد نسخه نهایی، با باگ های فراوانی همراه باشد.

اما این کمپانی با درس گرفتن از گذشته حالا اعلام کرده که مراحلی را برای اطمینان از کیفیت بروزرسانی May 2019 Update طی خواهد کرد. بدین منظور ردموندی ها زمان آزمایش نسخه جدید در حلقه پیش نمایش را طولانی تر قرار دادند و در طول این مدت مایکروسافت با همکاران اکوسیستمی خود، همکاری نزدیکی خواهد داشت تا از بازخوردهای آنان برای یک انتشار بدون باگ بهره ببرد.

نسخه 1809 ویندوز 10 که با عنوان April 2018 Update منتشر شد، سریعترین رشد را در میان تمامی نسخه های ویندوز 10 تاکنون رقم زد و حال مایکروسافت قصد دارد تا یک رشد سریع دیگر را برای سیستم عامل جامع خود رقم بزند. هنوز ویندوز 7 میلیون ها کاربر دارد و مایکروسافت به دنبال این است که تمام دستگاه های مجهز به این نسخه قدیمی را که قابلیت ارتقا به جدیدترین نسخه را دارند، به ویندوز 10 آپگرید کند.

پست های مرتبط

یک برنامه‌نویس موفق شد به چت‌های ذخیره‌شده بین کاربر و ChatGPT در مک‌بوک نفوذ کند

تراشه M5 اپل احتمالاً از فناوری بسته‌بندی SoIC شرکت TSMC بهره ببرد

سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2024 انتظار سود عملیاتی بالایی دارد