فرکانس 7.4 گیگاهرتز برای پردازنده 9900K با مادربرد MEG Z390 GODLIKE

شرکت تایوانی ام اس آی را باید یکی از خوشنام ترین شرکت ها در زمینه تولید مادربرد دانست. شرکتی که چند سالی است با مادربردهای با کیفیت و البته زیبای خود (برای بسیاری از کاربران، زیبایی مادربرد پس از عملکرد، از فاکتورهای مهم برای خرید است) بیشتر کاربران حرفه ای و گیمرها را هدف گرفته تا عملکرد خوبش را به کسانی که قدر یک محصول خوب را می دانند، ثابت کند.

اگر خبرهای وب سایت بنچیمو و البته دنیای سخت افزار را دنبال کرده باشید، می دانید که ام اس آی مادربردهای جدیدش را با تغییر نام به بازار عرضه کرد. در صدر قله افتخار مادربردهای این شرکت، سری MEG قرار دارد که چندی پیش ویدئویی از جعبه گشایی مادربرد MEG Z390 ACE و بررسی متنی آن را در رسانه بنچیمو پخش کردیم. اما این بار برادر بزرگتر ACE یعنی مادربرد MEG Z390 GODLIKE به افتخاری جدید برای این شرکت دست یافته است ( فرکانس 7.4 گیگاهرتز برای پردازنده 9900K با مادربرد MEG Z390 GODLIKE ).

ویدئوی اختصاصی بنچیمو از آنباکس مادربرد MSI MEG Z390 ACE

بررسی اختصاصی مادربرد MSI MEG Z390 ACE

اورکلاکر این شرکت توسط مادربرد MEG Z390 GODLIKE و با پردازنده Core i9-9900K توانست به فرکانس 7446 و 7472.3 مگاهرتز دست یابد. به واسطه اورکلاک با LN2، مادربرد MEG Z390 GODLIKE توانست فرکانس پردازنده 9900K را به 7.47 برساند و با تمام هسته ها فرکانس پایه را به 7.4 گیگاهرتز اورکلاک کند.

این فرکانس تنها به دلیل قابلیت های خوب این مادربرد از جمله MSI Core Boost VRM با مدار قدرت 18 فاز امکان پذیر بوده است. از دیگر ویژگی های خوب این محصول، نمایشگر داینامیک OLED است که برای مانیتورینگ سخت افزار و البته مهمتر از همه، پردازنده به کار گرفته شده است.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

آموزش بروزرسانی بایوس و فعال کردن پروفایل اینتل در مادربردهای ایسوس

گیگابایت آپدیت بتای بایوس AGESA 1.2.0.0a را برای پردازنده‌های Ryzen 9000 Zen 5 شرکت AMD منتشر کرد