قابلیت جدید سوال پرسیدن به لایو اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت است و از آنجایی که به تعداد مخاطبانش هر لحظه افزوده می شود، می خواهد با قابلیت های جدید به نرم افزار شماره یک جهانی تبدیل شود. اما این بار اینستاگرام می خواهد در زمان برقراری استوری لایو، ارتباط بهتری بین کاربران صورت گیرد.

به منظور جلب رضایت کاربران، اینستاگرام اخیرا به نرم افزار خود ویژگی های جالبی را افزوده است تا در دنیای نرم افزارهای شبکه اجتماعی برنده این رقابت باشد. چنانچه در اینستاگرام پروفایلی دارید، می توانید از این پس در لایو استوری به صورت بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کنید. این ویژگی با در نظر گرفتن سوالاتی در لایو و ارائه استیکرها، می تواند در جهت سهولت در ارتباط بین کاربران تاثیر گذار باشد.

این قابلیت همانند Ask me a question است اما این بار در Live stream. با این وجود به نظر می رسد هر کاربر یا دوستی با دیدن استوری لایو می تواند سوالاتی را بپرسد. البته در استوری زمانی که Ask me a question را فعال می کردید، تنها می توانستید به صورت دلخواه به سوالات مربوطه پاسخ دهید اما به نظر می رسد با برچسب سوال در لایو اینستاگرام تمام سوالات دیده می شود ( البته همچنان می توانید به طور دلخواه به سوالات پاسخ دهید) و احتمال دارد بعضی افراد با این ویژگی خیلی ارتباط خوبی برقرار نکنند.

اینستاگرام در حال حاضر بروی پلتفرم iOS و اندروید در حال کار کردن است تا اشتراک عکس و ویدئو را در لایو ممکن سازد.

پست های مرتبط

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد

اپل واچ سری 10 ابتدا قرار بود با سنجش فشار خون همراه شود اما طراحی جدید مانع از این کار شد

انویدیا تایید ایالات متحده را برای فروش پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته H100 AI به شرکت اماراتی G42 دریافت کرد