رکورد جهانی SUPER PI 32m توسط ماژول رم T-FORCE XTREEM شکسته شد

شرکت TEAMGROUP اعلام کرد که با استفاده از ماژول T-FORCE XTREEM DDR4 4500 MHz توانسته رکورد نرم افزار SUPER PI 32M را جابجا کند. تیم گروپ یکی از شرکت های تایوانی پیشرو در تولید و ساخت حافظه رم است که بارها ثابت کرده می تواند به راحتی رقبای دیرینه خود را کنار بزند.

این شرکت توانسته اخیرا با استفاده از یک ماژول T-FORCE XTREEM با فرکانس کاری 4500 مگاهرتز، در نرم افزار SUPER PI بخش 32m ، زمان 4 دقیقه و 5 ثانیه را ثبت کند که باید گفت تایم فوق العاده ای است. نرم افزار SUPER PI یک برنامه برای تثبیت اورکلاک DRAM است که با آن می توان پایداری اورکلاک ماژول های رم را مشخص کرد.

این بار T-FORCE برای ثابت کردن عملکرد عالی ماژول رم T-FORCE XTREEM DDR4 4500 MHz و با استفاده از پردازنده Core i9 9900K و مادربرد ASUS ROG Maximus IX Apex توانست در رکورد جهانی HWBOT به ثبت برساند.

T-FORCE XTREEM توانسته تا کنون چندین جایزه بین المللی را از آن خود کند. کیفیت ساخت بالای این ماژول ها با استفاده از بانک حافظه با کیفیت سامسونگ، هیت سینک آلومینیومی ماشینکاری شده و آزمون های سختگیرانه محقق شده است. در جدول زیر می توانید مدل های مختلف این ماژول ها را مشاهده کنید.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

میکرون از رم‌های 256 گیگابایتی MCRDIMM رونمایی کرد

بررسی کیت رم کورسیر DOMINATOR PLATINUM D5 64GB 6000 MT/s CL30