محصولات جدید هوآوی معرفی شدند : پرینتر، ترازوی هوشمند، دوربین هوشمند و گیمبال

هوآوی در حاشیه رونمایی گوشی هوشمند نوا 4، از عرضه چند محصول دیگر خود با قیمت های مقرون به صرفه خبر داد. گجت های جدید هوآوی شامل ترازوی هوشمند، گیمبال، پرینتر و یک دوربین هوشمند می‌شوند.

پرینتر عکس قابل حمل

این پرینتر دارای یک بدنه جمع و جور به اندازه یک پاور بانک است و با استفاده از تکنولوژی چاپ بدون جوهر ZINK که کاملا سازگار با محیط زیست است،در هر زمان و کانی عکس های چاپ شده خود را داشته باشند. چاپگر قابل حمل از Huawei Share 3.0 پشتیبانی می کند که به عنوان پروتکل انتقال داده به دستگاه های مختلف عمل می کند. بدین صورت که پس از اتصال پرینتر به گوشی هوشمند خود می توانید از چاپ مستقیم تصاویر و داده ها پرینت بگیرید. علاوه بر این، پرینتر عکس قابل حمل از تصاویر واقعیت افزوده،چاپ فریم های کلیدی در ویدئو ها و اسکن عکس های چاپ شده برای پخش ویدئویAR  پشتیبانی میکند.

قیمت این محصول کاربردی 86 دلار می باشد.

ترازوی هوشمند (نسخه وای فای)

نسخه جدید ترازوهای هوآوی پیشرفته تر است و قابلیت اتصال به  WiFi  را دارد. این ترازو نه تنها وزن شما را اندازه گیری می کند بلکه میزان چربی بدن و ضربان قلب را نیز تشخیص می دهد. علاوه بر این، با استفاده از این ترازوی هوشمند، اطلاعات جامعی از وضعیت فیزیکی کاربر در اختیارش قرار خواهد گرفت. محاسبه شاخص توده بدنی (BMI)، درصد میزان چربی بدن، پروتئین، چربی احشایی، چربی عضله، آب بدن، تراکم استخوان و محاسبه شاخص BMR (میزان سوخت و ساز بدن)، از دیگر قابلیت‌های ترازوی هوشمند هوآوی هستند. استفاده از چیپ BIA  با دقت بالا، 4 سنسور فشار و یک پایه با قابلیت تنظیم 360 درجه باعث شده تا کمترین میزان خطا در اندازه گیری وزن را داشته باشد. همچنین با داشتن وای فای این اطمینان را خواهید داشت که هر زمان اراده کنید به این اطلاعات به آسانی دسترسی پیدا کنید.

این ترازوی هوشمند به قیمت 28 دلار فروخته خواهد بود.

دوربین امنیتی هوشمند هوآوی

این دوربین جدید که Panoramic Huawei نام دارد به دو موتور بی صدا مجهز شده و دارای نمای 360 درجه ای پانوراما است. دوربین از فیلمبرداری با کیفیت 1080p  در نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین دارای نور مادون قرمز است و دارای ویژگی ضبط دید در شب است.

آنچه که این دوربین را از سایر دوربین ها متمایز می کند، افزوده شدن هوش مصنوعی به این دوربین هوشمند است. این تکنولوژی قادر است حرکات انسان را پیگیری و ضبط کند و در صورت نبود صاحب خانه اگر با مورد مشکوکی روبرو شد، وی را از آن مطلع سازد. هوش مصنوعی همچنین به دستگاه اجازه می‌دهد تا درکی درست از محیط خانه داشته باشد. به صدا در آوردن زنگ خطر یا ارسال پیام‌های ویدئویی درلحظه، از دیگر ویژگی‌های دوربین هوشمند هواوی است.

گیمبال مخصوص سلفی

آخرین محصول رو نمایی شده در این رویداد یک تثبیت کننده کانال دستی سه بعدی جدید برای گوشی های تلفن همراه است که می توان آن را به عنوان یک قلم هوشمند نیز مورد استفاده قرار داد و از آن برای ثبت عکس های باکیفیت سلفی استفاده کرد

منبع : Gizmochina

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد