قابلیت Always on display بر روی آیفون 14

قابلیت  Always on display که ظاهرا برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اپل عرضه می شود و این اتفاق در یک سری ماکت ها به نمایش گذاشته شده است. Always on Display در آیفون 14 پرو با صفحه قفل iOS 16 بازبینی شده کار می کند تا ویژگی هایی مانند اعلان های چرخشی و ویجت های محو شونده را فراهم کند.

طبق گزارش ها مهندسان بر روی یک بروزرسانی قریب الوقوع بر iOS 16 هستند. ظاهرا همان منبعی که فاش کرد که آیفون 14 پرو اپل تنها دارای یک بریدگی بر روی صفحه نمایش خواهد بود اکنون اطلاعات دقیقی در مورد صفحه نمایش همیشه روشن ارائه کرده است. منبع ناشناس با نوشتن در فروم MacRumors ادعا می کند که آن ها دوستی دارند که مهندس نرم افزار در اپل است بنابر این اگر چه این یک سناریوی آزمایش شده از نوع «Trust me» می باشد اطلاعات ارائه شده مطمئنا قابل قبول است.

علاوه بر افشای جزئیات در مورد نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 این منبع همچنین برخی از تصاویر ماکت را به اشتراک گذاشت تا به مردم کمک کند تا آنچه را اپل در ذهن دارد تجسم کنند. همانطور که در رندر های ارسال شده قابل مشاهده است صفحه نمایش آیفون 14 پرو تیره تر می شود و بریدگی بحث برانگیز را پنهان می کند اما همچنان اجازه می دهد اطلاعاعت کلیدی قابل مشاهده باشد.

صفحه قفل جدید iOS 16 نوار های آنتن را در سمت چپ دستگاه و نشانگر وضعیت باتری را در سمت راست دستگاه قرار می دهد. این گزارش همچنین بیان می کند که مهندسان اپل در حال کار بر روی یک بروزرسانی سیستم عامل هستند که می تواند پس از عرضه آیفون 14 برای مقابله با هر گونه اشکالی که ممکن است بر عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن تاثیر بگذارد ارائه شود.

طبق گزارشات نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو به ویجت ها و نوتیفیکیشن های قابل مشاهده اجازه می دهد که پس از مدت کوتاهی محو شوند. همچنین اعلان های چرخشی را می توان همراه با یک شمارنده اعلان پیاده سازی کرد و به کاربر این ایده را می دهد که آیا نیاز ورود به یک مکالمه خاص را دارد یا خیر. آیا شما این ویژگی را دوست دارید؟

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد