قیمت اپو رنو Z به همراه مشخصات فنی / صفحه نمایش با ناچ واتر دراپ

اپو رنو Z

اپو رنو به همراه اپو رنو 10 ایکس زوم، اولین گوشی های هوشمند این خط تولید جدید اپو بودند. اپو با رونمایی از این گوشی های هوشمند نشان داد که در زمینه رقابت با پرچمداران شرکت های دیگر حرفی برای گفتن دارد. اما این بار با توجه به اخبار، گوشی دیگری از سری رنو با نام اپو رنو Z قرار است معرفی شود، که در ادامه به مشخصات فنی و قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می پردازیم.

سنسور های دوربین قدرتمند

دو محصول قبلی این خط تولید، از دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند شده بودند. همین اتفاق باعث شده بود تا ناچ از صفحه نمایش این گوشی های هوشمند حذف شود. این در حالی است که گوشی جدید اپو، از چنین طراحی بهره نبرده و صفحه نمایش  6.4 اینچی FHD+ با ناچ واتر دراپ برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

ناچ واتر دراپ این گوشی، محل قرار گیری سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی آن خواهد بود. سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند به نسبت دو محصول قبلی، قدرتمند تر می باشد (اپو رنو و اپو رنو 10 ایکس زوم هر دو از سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده کرده بودند).

برای دوربین اصلی نیز همانند اپو رنو، سنسور های 48+5 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.  از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده می توان به رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی، باتری 3950 میلی آمپری با شارژ سریع 20 واتی اشاره کرد.

قیمت 377 دلاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، یاعث شده تا به عنوان ارزان قیمت ترین محصول خط تولید جدید رنو تا به الان شناخته شود. تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی و شروع پیش فروش این گوشی هوشمند تا به امروز مشخص نشده است اما قطعا به عنوان یک محصول میان رده با کیفیت روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود