قیمت تعیین شده برای گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی M10 و گلکسی M20

یکی از خبر ساز ترین اتفاقات چند روز گذشته، خبر برنامه شرکت های عرصه گوشی های هوشمند برای تولید محصولات میان رده بوده، در این میان بدون اغراق باید گفت سامسونگ با اعلام گوشی های هوشمند سری M جدید خود به عنوان جدیدترین محصلات میان رده این شرکت، قوی تر از ما بقی رقبا عمل کرده است. خانواده سری M گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ قرار است در تاریخ 28 ژانویه یعنی 8 بهمن بصورت رسمی رونمایی شوند.

صرفه اقتصادی خرید گوشی های هوشمند میان رده

طبعا یکی از مهمرین خصوصیات گوشی های هوشمند میان رده قیمت بسیار مناسب و البته امکاناتی مناسب می باشد، هر چند شاید این حرف هم درست باشد که هر چه باشد گوشی میان رده محصوب می شود، اما شاید اگر از دید اینکه تا چه میزان گوشی هوشمندی که انتخاب کرده اید با توجه به هزینه ای که برای آن صرف کرده اید عملکرد خوبی را از خود نشان می دهند، و به نظر خودم درست است که قطعا گوشی های هوشمندنی که به عنوان پرچمدار معرفی می شوند و قابلیت های قویتری را با خود به همراه خواهند داشت، اما تعادل میان قیمت و مشخصات فنی گوشی ها در محصولات میان رده منتطقی تر و متعادل تر به نسبت قیمت های نجومی برخی از گوشی های هوشمند پرچمدار.

قیمت های در نظر گرفته شده کمی گرانتر از آنچه توقع می رفت

خوب پیش از این شایعه پراکنان قیمت های پایین تر اما نه با اختلاف خیلی زیاد را برای این گوشی های هوشمند میان رده در نظر گرفته بودند، حال قیمت پایه 126 دلاری برای گلکسی M10 و قیمت 182 ذلاری برای گلکسی M20 در نظر گرفته شده است. هنوز قیمت گل سرسبد گوشی های سری M سامونگ، یعنی گلکسی M30  مشخص نشده است اما طبعا با توجه به مشخصات بهتر به همراه دوربین های اصلی سه گانه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

برای اطلاعات دقیقی که تا به الان از گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی M10، گلکسی M20 و گلکسی M30  به مطالب هر یک از این گوشی های هوشمند مراجعه کنید تا بیشتر موضوع صرفه اقتصادی بسیار بالاتر این محصولات را درک کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آیا تبلت‌های M4 iPad Pro اپل که نزدیک به 5 میلی‌متر ضخامت دارند تحت فشار معمولی خم می‌شوند ؟

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟