قیمت مدل های مختلف وان پلاس 7 پرو در بازار هند مشخص شد

وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو به همراه وان پلاس 7 قرار  است به زودی به عنوان جدیدترین و البته قدرتمند ترین پرچمداران این شرکت رونمایی شوند. پیش از رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند مشخصات فنی جامعی از آن ها منتشر شد و شاهد بودیم که این پرچمدران قرار است دست پر و با مشخصات فنی بسیار قدرتمندی روانه بازار شوند.

اما یکی از اصلی ترین معیار های پرچمداران شرکت های مختلف برای کاربران، قیمت های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می باشد.

برای مثال آخرین پرچمداران اپل با بهره بردن از قیمت های نجومی نتوانستند موفقیت خوبی در زمینه فروش جهانی گوشی های هوشمند خود داشته باشند. البته نباید این موضوع را هم فراموش کنیم که قیمت های در نظر گرفته شده برای پرچمدارن اپل با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند اصلا مناسب به نظر نمی رسید در حالی که گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 از قیمت بالاتری برخوردار بودند، ولی توانستند فروش قابل قبول و خوبی را داشته باشند.

وان پلاس 7 پرو

قیمت وان پلاس 7 پرو در بازار هند

هند یکی از محبوب ترین کشور های برای شرکت های عرصه گوشی های هوشمند، چه در زمینه رونمایی از محصولات و چه از نظر بازار فروش گوشی های هوشمند بوده.

حال نیز وان پلاس قیمت های در نظر گرفته شده پرچمداران جدید خود را برای بازار هند مشخص کرده است. وان پلاس 7 پرو قرار است در سه مدل مختلف با رم های 6 و 8 و 12 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار شوند.

قیمت مدل های مختلف وان پلاس 7 پرو برای بازار هند

قیمت های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به روپیه مشخص شده و با تبدیل این قیمت های به دلار به ترتیب برای مدل 6/128GB قیمت 723 دلار، مدل 8/256GB قیمت 766 دلار و برای مدل 12/256GB قیمت 839 دلاری در تظر گرفته شده. باید گفت به نسبت قیمت های در نظر گرفته شده برای پرچمداران شرکت هایی چون سامسونگ، هواوی و اپل، پرچمداران وان پلاس از قیمت بسیار بهتری برخوردار خواهند بود.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود