لنوو Z5s شگفت انگیزتر از همیشه (صفحه نمایش اینفینیتی O با تغییری جالب)

لنوو قرار است با یک گوشی هوشمند جدید همگان را متعجب کند. لنوو Z5s به عنوان محصول آینده این شرکت هر روز اخبار شگفت انگیزتری از قابلیت های خود را منتشر می کند. گویا قرار است سال میلادی آینده با توجه به برخی پرچمداران معتبر که قرار است رونمایی شوند، سالی پر از شگفتی باشد.

لنوو Z5s

این گوشی هوشمند جدید طبق آخرین اخبار از پردازنده 7 نانومتری جدید اسنپدراگون 8150 کوآلکام بهره خواهد برد. همانطور که می دانید چندی پیش بود که بنچمارک گرفته شده از این پردازنده قدرتمند با کسب امتیازی بالاتر از پردازنده بایونیک A12 اپل و چیپست قدرتمند Kirin 980  هوآوی با بی رحمی تمام این پردازنده های قدرتمند را پشت سر گذاشت.

حال لنوو با مذاکراتی که با شرکت کوآلکام داشته است گویا توانست مسئولان این شرکت را برای مجهز کردن گوشی هوشمند جدید خود به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 8150 متقاعد کند.

لنوو Z5s با صفحه نمایشی جذاب

سامسونگ و هوآوی از جمله شرکت های بودند که برای اولین بار تصمیم به استفاده از صفحات نمایش خاص اینفینیتی O گرفتند. سامسونگ گلکسی A8s و هوآوی nova 4 از جمله محصولات رونمایی شده بودند که از این نوع صفحه نمایش استفاده خواهند کرد.

در میان شرکت های معتبر عرصه گوشی های هوشمند بعید بود که لنوو با خبر بهره گرفتن از صفحه نمایشی جدید و جذاب ولی کمی متفاوت با اینفینیتی O همگان را متعجب کند. این صفحه نمایش پایه طراحی ­اش تقریبا شبیه به اینفینیتی O می باشد اما به جای در نظر گرفتن حفره دوربین سلفی در قسمت بالا و کناری گوشی از این اتفاق در قسمت مرکزی بالای گوشی استفاده کرده است.

این گونه طراحی شاید در نگاه اول برای نوار ابزار گوشی و اعلان های چون پیام های دریافتی و …مشکل ساز باشد اما طراحی به گونه ای است که هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. برای تماس های تصویری نیز قرار گرفتن دوربین سلفی در این محل بسیار مناسب تر به نظر می رسد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

1 دیدگاه

رونمایی رسمی لنوو Z5s، اولین گوشی هوشمند لنوو با سه دوربین اصلی – لنوو Z5s – بنچیمو آذر 27, 1397 - 10:03 ب.ظ
[…] کردند و بیش از حد این گوشی هوشمند را بزرگ جلوه دادند. لنوو Z5s قرار بود از صفحه نمایش اینفینیتی O بهره ببرد اما با توجه به مطالبی که در ادامه می خوانید پی خواهید […]
دیدگاه بگذارید