لنوو z6 پرو با پردازنده 7 نانومتری و سنسور دوربین قدرتمند در ماه جاری رونمایی خواهد شد

بیشتر ما برند لنوو را با لب تاپ های تولید شده این شرکت می شناسیم اما مدتی است که  این برند موفق توانسته موفقیت های خود را در زمینه گوشی های هوشمند نیز ادامه دهد. شاید باورتان نشود اما یکی از زیبا ترین گوشی های هوشمند ساخته شده بدون شک لنوو زد 5 پرو جی تی می باشد که با مجهز شدن به دوربین سلفی پاپ آپ و طراحی بسار زیبای در نظر گرفته شده، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اما حال شاهد تیزر منتشر شده از گوشی جدیدی با نام لنوو Z6 پرو می باشیم که قرار است در ماه جاری به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت چینی رونمایی شود.

لنوو Z5 پرو جی تی

پردازنده ای قدرتمند اما با چند دوربین اصلی؟

قبل از شروع پیش بینی های مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند باید بگوییم، پردازنده اسنپدراگون 855 به تنهایی می تواند سنسور های دوربین تا حداکثر 100 مگاپیکسلی را پشتیبانی کند. حال می رویم سراغ این محصول جدید. آن چیزی که کاملا در تصویر منتشر شده از این گوشی هوشمند مشهود است بره بردن از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری کوآلکام یعنی  اسنپدراگون 855 می باشد.

تیزر رسمی منتشر شده از گوشی لنوو Z6 پرو با پردازنده اسنپدراگون 855

اما در تصویری که مشاهده می کنیم اولین چیزی که به نظر می رسد دوربین اصلی تکی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. اما بهتر است زود قضاوت نکنیم. چند برداشت متفاوت از این تصویر می توان داشت. اول اینکه چیزی که می بینیم واقعیت دارد و تنها یک سنسور برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، اما همانطور که در ابتدا گفتیم پردازنده اسنپدراگون 855 قادر است سنسور 100 مگاپیکسلی را نیز پشتیبانی کند که چنین اتفاقی اگر رخ دهد برای اولین بار خواهد بود که شاهد یک گوشی هوشمند با سنسور 100 مگاپیکسلی خواهیم بود.

اما شاید منظور لنوو تنها تاکید بر سنسور اصلی قدرتمند این گوشی هوشمند می باشد و سنسور های دیگری نیز برای لنوو Z6 پرو در نظر گرفته خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی از سنسور های این گوشی هوشمند نداریم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود