لپ تاپ هیبریدی ایسوس ROG Mothership GZ700 : گیمینگی قدرتمند و همه فن حریف

ایسوس بخش نوت بوک، یا کاری را انجام نمی دهد یا وقتی انجام می دهد در نهایت همگان را به شگفتی وا می دارد. این شرکت اخیرا از یک محصول همه کاره هیبریدی به نام ROG Mothership GZ700 رونمایی کرده است که می تواند در موقعیت های مختلفی ایفاء نقش کند و یا با قدرت خیره کننده، لبخند را بر لب کاربران بنشاند.

ایسوس در این محصول همه کاره به نوعی زیبایی، قدرت و قابلیت های کاربردی را با هم ترکیب کرده است تا خریداران را با دستگاهی همه فن حریف روبرو سازد. ایسوس این محصول را به پردازنده Core i9 8950HK مجهز کرده است تا عملیات پردازشی در آن با نهایت قدرت صورت گیرد. پردازنده گرافیکی از نوع RTX 2080 است که با ریزمعماری تورینگ و 8 گیگابایت رم GDDR6 می تواند سینگین ترین بازی ها را در بالاتری تنظیمات به خوبی و به راحتی اجرا کند.

برد ROG Mothership GZ700 تنها از دو اسلات رم پشتیبانی می کند اما ایسوس نهایت پشتیبانی ظرفیت رم را 64 گیگابایت عنوان کرده است. با این حساب می توان گفت که این محصول به خوبی از ماژول های 32 گیگابایتی جدید پشتیبانی می کند. در بخش منایع ذخیره سازی هم با انتخاب های خوبی همراه هستیم. تعداد 3 اسلات M.2 و 4 سالید خشک SSD از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

اما نمایشگری که ایسوس برای ROG Mothership GZ700 در نظر گرفته است با ابعاد 17.3 اینچ، از نوع IPS با رزولوشن 1080×1920 است. این صفحه نمایش توانایی نرخ تجدید پذیری فوق العاده 144 هرتز را دارا است و زمان تاخیر هم در آن برابر با 3 میلی ثانیه است. اگر به دقت رنگ ها در پنل هم اهمیت می دهید، این نمایشگر می تواند استاندارد چرخه رنگ sRGB را به طور 100 درصد پشتیبانی کند.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729