مادربردهای رده بالای ازراک Taichi با چیپ ست Z390

شرکت ASROck اعلام کرد که خانواده مادربردهای Taichi این بار با چیپ ست Z390 به بازار عرضه می شوند. مدتها است که کاربران، کیفیت ساخت بالا، عملکردی پایدار و قابل اعتماد را با نام Taichi در مادربردهای ازراک می شناسند. با این که این شرکت مانند دیگر تولید کنندگان مادربرد، از تبلیغات گسترده و البته بودجه سهمگین در بخش بازاریابی استفاده نمی کند، اما همیشه با محصولاتی به میدان آمده است که از نظر کارکرد و عملکرد پایدار بارها دیگر تولیدکنندگان را به چالش کشانده.

اما این بار این شرکت خوش نام با مادربردهای Z390 پا به میدان گذاشته است. مادربردهای جدید به مدار تغذیه 12 فاز، برای قدرت بخشیدن به پردازنده و البته اورکلاک پردازنده تجهیز شده است. از ویژگی های این مادربردها می توان به محافظ یکپارچه M.2 برای خنک کردن سالیدها، نورپردازی جذاب، موتور Hyper BCLK نسخه دو برای پایداری در افزایش فرکانس کاری و اورکلاک قابل اطمینان، ویژگی جدید ASRock Purity Sound 4 با چیپ صوتی Realtek ALC1220 و Taichi Ultimate برای تجربه ی سرعت 10 گیگابیتی که البته نیاز به زیرساخت های لازم دارد، اشاره کرد.

هر دو مادربرد معرفی شده از این خانواده دارای یک پورت HDMI، یک عدد DisplayPort، تعداد 8 پورت SATA 3، تعداد 3 اسلات Ultra M.2، یک خنک کننده برای اسلات M.2، پشتیبانی از رم هایی با 4200 مگاهرتز و حتی بالاتر، تعداد 4 پورت USB 3.1 Gen2 و 4 پورت USB 3.1 Gen1 هستند.

پست های مرتبط

بررسی مادربرد Gigabyte Z790 AORUS Elite X WiFi7

با مادربرد 110 دلاری B650 ازراک، رکورد اورکلاک پردازنده Ryzen 9 7950X تغییر کرد!

چیپست X870E برای پردازنده‌های پرچمداران AMD Ryzen 9000 آماده می‌شود