مادربرد Z390 Aorus Xtreme Waterforce گیگابایت با باندل پردازنده Core i9-9900K

مادربرد Z390 Aorus Xtreme Waterforce گیگابایت یکی از برترین مادربردهای بازار است که با توجه به استفاده از بلاک خنک کننده مایع می تواند به راحتی پردازنده های نسل 9 اینتل را به فرکانس های بالاتر از 5.0 گیگاهرتز برساند.

حال گیگابایت این مادربرد را با باندل پردازنده Core i9-9900K روانه بازار کرده است. شاید از خود بپرسید که احتیاج به باندل پردازنده Core i9-9900K نبود اما گیگابایت خولب های بهتری برای این باندل دیده است. پردازنده هایی که در این باندل استفاده شده است بارها از سوی گیگابایت مورد آزمایش قرار گرفته است. مهمندسان گیگابایت این پردازنده ها را در فرکانس های بالا مورد آزمایش قرار داده اند تا از عملکرد پردازنده با افزایش فرکانس اطمینان حاصل کنند.

آزمایشات انجام شده باعث شده تا پردازنده های نصب شده بروی این مادربردها در تمام هسته ها با فرکانس 5.1 گیگاهرتز فعالیت کنند. ممکن است کاربران در پردازنده Core i9-9900K با اورکلاک پایدار روبرو نباشند اما به گفته گیگابایت، مهندسین این شرکت پردازنده استفاده شده در این باندل را با تنظیمات شخصی سازی شده بایوس مورد آزمایش قرار داده اند تا کاربران و خریداران با خیال راحت فرکانس 5.1 گیگاهرتز و بالاتر را با این باندل تجربه کنند. هرچند با توجه به قیمت مادربرد و پردازنده نمی توان باندل ارزان قیمت و به صرفه ای را انتظار داشت.

پست های مرتبط

بررسی مادربرد Gigabyte Z790 AORUS Elite X WiFi7

با مادربرد 110 دلاری B650 ازراک، رکورد اورکلاک پردازنده Ryzen 9 7950X تغییر کرد!

چیپست X870E برای پردازنده‌های پرچمداران AMD Ryzen 9000 آماده می‌شود