مانیتور جدید ROG Swift ایسوس با رفرش ریت 500 هرتز و نمایشگر TN فول اچ دی

ایسوس و انویدیا مشخصاتی از یک مانیتور با نرخ تازه سازی تصویر 500 هرتز منتشر کردند. مانیتور جدید ایسوس با نام ROG Swift 500 Hz جدیدترین نمایشگر این شرکت است که نرخ تازه سازی تصویر خیره کننده 500 هرتز را برای رقابت پرو گیمرها عرضه می کند.

زمانی که صحبت از یک مانیتور گیمینگ با نرخ تازه سازی تصویر 500 هرتز می شود، قطعاً باید بعضی از موارد مانند کیفیت بی نظیر تصویر و نمایش رنگ هایی دقیق را نادیده گرفت زیرا در این حوزه پنل TN است که حرف اول را می زند. پنل های TN بر اساس ذات ساختاری، سریعترین پنل برای نمایشگر است اما نه کنتراست آن مانند VA جذاب و دوست داشتنی است و نه رنگ ها و زاویه دید IPS را ارائه می کند. با این وجود وقتی پای رقابت پرو گیمرها در میان باشد، نه کنتراست بالا و نه نمایش طیف وسیعی از رنگ ها به چشم می آید. پرو گیمرها مانیتوری می خواهند که فریم به فریم آن را از دست ندهند.

 در بخش عملکرد، مانیتور گیمینگ ROG Swift 500 Hz ایسوس با نرخ تازه سازی تصویر 500 هرتز و پشتیبانی از G-Sync، در صدر جدول اجرای نرم گیم پلی و از دست ندادن فریم ها قرار می گیرد. حتی مانیتورهایی با نرخ تازه سازی 240 هرتز و 360 هرتز هم در مقابل نرخ تازه سازی 500 هرتز، با تار شدن محتوای فوق سریع مواجه هستند. برای اثبات این مهم، انویدیا مقایسه ای بین سه مانیتور 144 هرتز، 240 هرتز و 500 هرتز انجام داده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. این مانیتور به طور خاص برای بازی هایی مانند CS:GO / Valorant / Overwatch / Rainbow Six Siege بهینه شده است.

مانیتور گیمینگ ASUS ROG Swift 500Hz که در نمایشگاه کامپیوتکس 2022 معرفی شد، با نرخ 500 هرتز و رزولوشن 1080 پیکسل، از پنل Esports TN کاملاً جدید برای حداکثر وضوح حرکت استفاده می کند. همگام سازی این مانیتور با جدیدترین فناوری های انویدیا مانند Reflex Analyzer به کاربران اجازه می دهد تا تاخیر سیستم را هنگام استفاده از موس هایی با قابلیت NVIDIA Reflex و کارت گرافیک های انویدیا اندازه گیری کنند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !