مایکروسافت برنامه مستقلی را برای هوش مصنوعی Copilot در اندروید راه‌اندازی کرد

مایکروسافت هم مانند دبگر شرکت‌ها درگیر خدمات هوش مصنوعی شده است. این شرکت به صورتی بی سر و صدا یک برنامه اختصاصی Copilot برای اندروید را راه‌اندازی کرده است. برنامه جدید در فروشگاه Google Play در دسترس است و دسترسی به Copilot مایکروسافت با هوش مصنوعی را بدون نیاز به برنامه موبایلی Bing ارائه می‌دهد. Copilot که اولین بار توسط خبرگزاری Neowin بررسی شد، نزدیک به یک هفته است که در اندروید در دسترس است، اما نسخه iOS آن هنوز در دسترس نیست.

برنامه Copilot مایکروسافت در اندروید، با دسترسی به قابلیت‌های chatbot، تولید تصویر از طریق DALL-E 3 و امکان پیش‌نویس متن برای ایمیل‌ها و اسناد، بسیار شبیه به ChatGPT شده است. این برنامه همچنین شامل دسترسی رایگان به آخرین مدل GPT-4 OpenAI است. این مورد چیزی است که در صورت استفاده از ChatGPT باید برای آن هزینه کنید. راه‌اندازی برنامه Copilot برای اندروید کمی بیش از یک ماه پس از تغییر نام تجاری مایکروسافت Bing Chat به Copilot انجام شد. مایکروسافت هوش مصنوعی خود را در اوایل سال جاری در موتور جستجوی Bing خود راه‌اندازی کرد و رابطی شبیه به ChatGPT را در نتایج جستجو ادغام کرد. در حالی که Bing Chat هنوز در دسترس است، مایکروسافت نام تجاری آن را کنار گذاشته و به Copilot اجازه داده است تا بیشتر یک تجربه مستقل باشد که در دامنه اختصاصی خود در copilot.microsoft.com وجود داشته باشد که در این حالت بسیار شبیه به ChatGPT می‌شود.

به نظر می‌رسد که راه‌اندازی برنامه‌های تلفن همراه برای Copilot گام منطقی بعدی برای گسترش این تجربه مستقل Copilot باشد، به خصوص که Bing Chat Enterprise هم به Copilot تغییر نام داده است. در حالی که تاکنون هیچ نشانه‌ای از نسخه iOS Copilot وجود ندارد، انتظار می‌رود که آن هم در کنار اقدامات آینده باشد. تا آن زمان، کاربران می‌توانند از برنامه Bing در iPhone یا iPad برای دسترسی به ویژگی‌های موجود در Copilot استفاده کنند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود