متروی شهری و چند به‌روزرسانی دیگر به بازی Cyberpunk 2077 اضافه شد

هنگامی که CD Projekt Red در رویداد E3 2018 بازی Cyberpunk 2077 را مجدداً به صنعت بازی معرفی کرد، این کار را با یک تریلر انجام داد که روی تصویر، سیستم پیچیده متروی شهر Night را نشان داد. اکنون که نیم دهه از آن لحظه نمادین فاصله گرفته‌ایم، این استودیو سرانجام آماده است تا یک مترو را به خوبی به فضای نئونی بازی خود اضافه کند.

به‌روزرسانی 5 دسامبر Cyberpunk 2077، نوزده ایستگاه کاملاً کاربردی Night City Area Rapid Transit (NCART) را در پنج خط اضافه می‌کند که در آن پلیرها می‌توانند از محدوده‌های تنگ قطار مترو  کلان شهر بزرگ بازی را ببینند و حس آن را تجربه کنند. این بازی در حال حاضر از چند ایستگاه NCART به عنوان نقاط سفر سریع (fast travel) استفاده می‌کند. در همین میان، Paweł Sasko، کارگردان بخش تولید مراحل بازی Cyberpunk 2077 در جریان پخش زنده اخیر توضیح داد که تیم‌های هنری استودیو چندین مکان موجود را بازسازی کرده‌اند تا عملکرد خود را گسترش دهند.

مانند زندگی واقعی، پلیرهای Cyberpunk 2077 بسته به جایی که می‌روند باید بین خطوط انتقال پیدا کنند. همچنین می‌توان با فشار دادن دکمه ساده، در طول سفر به سرعت به جلو رفت. واضح است که شخصیت‌ها فقط نمی‌نشینند و در مناظری که منتظر توقف هستند به بیرون نگاه می‌کنند. ویدئوی کوتاهی که در جریان پخش زنده نمایش داده شد، به نظر می‌رسد مکالماتی با هم‌سواران باشد، و حتی ممکن است برخی رویدادهای مخفی در انتظار مسافران مترو باشد. ساسکو گفت: «ما چیزهای کوچکی را در آنجا پنهان کرده‌ایم، بنابراین امیدوارم با سواری در مترو به شما خوش بگذرد.»

ویژگی‌های اضافی که هفته آینده به بازی Cyberpunk 2077 می‌آیند شامل توانایی گوش دادن به رادیو با پای پیاده، تعقیب و گریز بیشتر، مسابقات اتومبیل‌رانی قابل پخش چندباره با پاداش ماشین، مجموعه‌ای از گزینه‌های دسترسی مورد انتظار، و باس فایت‌های بهبود یافته است. به عنوان مثال، آدام اسمشر غول پیکر به ساندویستان خودش مجهز خواهد شد که یک سیستم عامل افزایش دهنده سرعت و واکنش است و طرفداران ممکن است مشابه این سیستم را در شخصیت دیوید مارتینز در سری انیمیشن‌های Cyberpunk: Edgerunners به یاد داشته باشند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024