محصولات سری ردمی شیائومی نیز به جمع گوشی های مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ خواهند پیوست

یکی از اولین گوشی های هوشمند مجهز به دوربین های سلفی پاپ آپ را می توان شیائومی می میکس 3 دانست. اما برای استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ نیاز است تا شما صفحه نمایش را بصورت دستی به سمت پایین بکشید اما گوشی های هوشمندی چون ویوو وی 15 پرو و اپو اف 11 پرو، هنگامی که شما دوربین سلفی را برای عکسبرداری انتخاب می کنید بصورت خودکار دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی های هوشمند نمایان می شوند. حال نیز تصاویر جدید و اتفاقی از گوشی جدید سری ردمی شیائومی منتشر شده که در ادامه به بررسی این تصاویر خواهیم پرداخت.

پردازنده قدرتمند در کنار تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ

پیش از این نیز خبری از گوشی جدید خط تولید ردمی با مجهز شدن به پردازنده اسنپدراگون 855 منتشر شد. در تصاویری که پیش از این منتشر شد، گوشی هوشمندی را مشاهده کردیم که از صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی o بهره مندشده بود اما در تصاویر جدید منتشر شده خبری از چنین صفحه نمایشی نیست و ما شاهد گوشی هوشمندی با تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ هستیم.

این تصویر بعد از اینکه توسط مدیر عامل شرکت شیائومی Wang Teng از اتاق بحث این شرکت در پکن منتشر شد بعد از مدتی حذف شد اما هیچ چیزی قرار نیست پنهان بماند و حال ما این تصویر را در اختیار داریم. بسیاری از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند با توجه به انحصاری بودن استفاده سامسونگ از صفحات نمایش اینفینیتی o اولد نمی توانند از چنین صفحات نمایشی برای گوشی های هوشمند خود استفاده کنند و همانطور که می دانید برای بهره بردن از قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش باید از صفحه نمایش اولد استفاده کرد،شیائومی نیز تصمیم گرفته برای پشتیبانی از چنین قابلیتی و حذف ناچ از صفحه نمایش، از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ بهره ببرد. تاریخ دقیق برای رونمایی این گوشی هوشمند مشخص نشده و احتمال رونمایی دو گوشی هوشمند از سری ردمی گوشی های هوشمند شیائومی نیز ممکن می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !