بازی Ghost of Tsushima را می توان یکی از جذاب ترین عنوان های در حال توسعه ps4 دانست که توسط ساکرپانچ تولید شده است. این بازی در زمان رونمایی توانست نظر بسیاری از گیمرها و کارشناسان را به خود جلب کند. عنوانی گسترده که داستان آن را حمله مغول ها به ژاپن در سال 1274 میلادی شکل داده است. یکی از خبرهای جذاب در مورد این بازی، انتخاب سبک مبارزه توسط کاربر است است که می تواند گیمرها را بیشتر از پیش برای انتشار این حماسه که البته تاریخ مشخصی ندارد، تشنه سازد.
اما درج این خبر تنها به دلیل اظهار نظر جالب کارگردان هنری این بازی در مجله GamesTM است. Jason Connell کارگردان هنری Ghost of Tsushima در این مصاحبه بیان کرد که ” به حرکت در آوردن هر چه که امکان تکان خوردن دارد، در این بازی هدف بسیار بزرگی بود که می خواستیم به آن برسیم و البته دست یافتیم. شما در محیط این بازی قدم می زنید و با خود می گویید خدای من، هر آنچه که در اطراف من است تکان می خورد!”
در ادامه ویدیویی از این بازی را با هم مشاهده می کنیم تا بیشتر به زمان انتشار این عنوان مشتاق شویم.