مدل جدید ویوو نکس با صفحه نمایش دوگانه: ارزانتر با دوربین های ضعیف تر

ویوو نکس به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به دو صفحه نمایش قرار است، اوایل سال میلادی جاری بصورت رسمی معرفی شود. در حالی که خیلی از شرکت های معتبر عرصه گوشی های هوشمند در حال فعالیت برای به حداقل رساندن ناچ ها و حاشیه های موجود در صفحه نمایش محصولات خود هستند، برای مثال ناچ های اینفینیتی O که برای گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی A8s و هوآوی nova 4 و هوآوی honor v20 در نظر گرفته شد، ویوو با طرفندی ساده تر این هدف مهم را عملی کرد. ویو با استفاده از بهره بردن دو صفحه نمایش برای این گوشی هوشمند خود، دوربین سلفی را از صفحه اصلی حذف کرد و شما می توانید از دوربین های اصلی این محصول خاص با استفاده از صفحه نمایش ثانویه عکس های سلفی خود را بگیرید.

مدل جدید ویوو نکس با صفحه نمایش دو گانه

شاید زمانی که خبر رونمایی چنین محصول خاصی به گوشی رسیده شد توقع تولید اندک و محدود این گوشی هوشمند خاص می رفت،  اما حال ویوو اعلام کرده است قرار است مدل دیگری از چنین گوشی هوشمندی را تولید کند. ویوو نکس A مدل صفحه نمایش دوگانه قرار است محصول جدید دیگر ویوو با چنین طراحی خاصی باشد.

پردازنده اسنپدراگون 710 با رم 8 گیگابایتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، ویوو نکس A قرار است از دوربین های ضعیف تری با توجه به قیمت پایین تر خود بهره ببرد، سنسور های 12+13+2 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. ویوو نکس A از باتری تقریبا مناسب 3425 میلی آمپری بهره برده است که باید دید با توجه به مجهز شدن به دو صفحه نمایش چنین باتری می تواند از پس این گوشی هوشمند بر بیاید یا خیر.

به احتمال خیلی زیاد ویوو از این دو گوشی هوشمند خاص خود تا پایان نیمه اول سال جاری پرده برداری خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد