مدل خاص سامسونگ گلکسی اس 10 با بدنه سرامیکی

سامسونگ گلکسی اس 10 قرار است تمام معادلات را در زمینه گوشی های هوشمند عوض کند. این پرچمدار آینده شرکت سامسونگ که فقط قرار نیست از یک گوشی هوشمند به عنوان پرچمدار معرفی شود. شایعات منتشر شده نشان می دهد که گویا چهار مدل مختلف قرار است به عنوان خانواده گلکسی اس 10 معرفی شوند.

بعد از اینکه مشخص شد سامسونگ گلکسی اس 10 به شش سنسور دوربین مجهز خواهد شد، و شایعاتی بسیاری در مورد این گوشی هوشمند فوق العاده تا کنون منتشر شد است که بنچیمو با جزئیات به آن ها پرداخته است. شما می توانید تمامی اخبار را در وب سایت ما مشاهده کنید.

مدل خاص سامسونگ گلکسی اس 10

یکی از چهار مدل این پرچمداران جدید قرار است متفاوت تر از سایر محصولات این شرکت باشد. این محصول خاص گویا قرار است از حافظه داخلی بیشتر و صفحه بزرگتری نسبت به دیگر مدل های این سری معرفی شود که البته گران قیمت تر از پرچمداران دیگر خواهد بود.

این روز ها خبر از ناچ های جذاب سامسونگ برای نسل های جدید و طرح اولیه گلکسی اس 10 نشان از آن دارد که این شرکت مطرح کره ای تمرکز خاص و ویژه ای را برای طراحی محصولات جدید خود در نظر گرفته است.

سامسونگ گلکسی اس 10 با بدنه سرامیکی

از سال 2015 با رونمایی سامسونگ گلکسی S6 بدنه ها گوشی ها هوشمند این شرکت یک لایه شیشه را به همراه داشته است. حال قرار است سامسونگ برای بدنه این گوشی هوشمند جدید خود از متریال سرامیکی بهره ببرد. این گوشی هوشمند قرار است در دو رنگ مشکی مات و سفید روانه بازار شود.

از دیگر خصوصیات این محصول خاص قرار است از یک صفحه نمایشی 6.7 اینچی غول پیکر و حافظه داخلی 512 گیگابایتی و مودم با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه های اینترنتی بهره برد. البته امکان این نیز وجود دارد این محصول خاص کمی دیرتر از دیگر پرچمداران آینده این شرکت رونمایی شود و پیش فروشش کمی بعد از محصولات دیگر  آغاز شود.

منبع: وب سایت جی اس ام آرنا

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود