مدل خاص سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی

همانطور که می دانیم گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی 10 قرار شده در قالب سه گوشی هوشمند در تاریخ 5 بهمن بصورت رسمی رونمایی شوند، در میان این سه گوشی هوشمند، گلکسی اس 10 پلاس از خصوصیات بهتری به نسبت دو گوشی دیگر این خانواده بهره خواهد برد. البته این را هم باید بگوییم که این گوشی هوشمند از قیمت بالاتری به نسبت دو بردارد کوچکتر خود نیز برخوردار است.

بیشتربن میزان رم در نظر گرفته شده برای  یک گوشی هوشمند

پیش از این ما مطلع شده بودیم که این گوشی هوشمند در یک مدل خاص از رم 10 گیگابابتی بهره خواهد برد، و بسیاری اذعان داشتند این میزان رم بیهوده است و کاربرد چندان موثری برای این گوشی و کاربر نخواهند داشت، اما استفاده سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از نسخه دسکتاپی باعث شد تا متوجه شویم این میزان رم بسیار انتخاب مناسبی بوده، حال نیز سامسونگ خبر استفاده از 12 گیگابابیت رم برای این گوشی هوشمند قدرتمند را داده است.

گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

چنین میزان رم در نظر گرفته شده، کمک شایانی به سرعت این گوشی در زمانی که از حالت دسکتاپی آن استفاده می کنید خواهد کرد. از طرفی میزان حافظه داخلی 1 ترابایت بیان شده، گمان می شود این میزان رم همانند رم در نظر گرفته شده برای گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 خواهد بود و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از رم 512 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره مند خواهد شد.

مشخصات فنی کلی

جالب است در میان این گزارش منتشر شده، گویا در صورتی که قبلا پیش بینی شده بود گوشی کوچکتر این خانواده با نام گلکسی اس 10 لایت روانه بازار می شود، حال پسوند لایت تایید نشده و مشخص نیس چه نامی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. گوشی کوچکتر این خانواده از رم ها و پردازنده هایی همانند دو گوشی هوشمند دیگر  بهره خواهد برد.

گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 پلاس دارای دوربین اصلی سه گانه به همراه دوربین سلفی دو گانه خواهد بود، مدل 6.1 اینچی سامسونگ گلکسی اس 10 نیز از همین تعداد دوربین اصلی بهره برده اما یک سنسور برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده، اما مدل 5.8 اینچی از دوربین سلفی همانند گلکسی اس 10 استفاده کرده و برای دوبین اصلی از دوربین اصلی دوگانه ای بهره برده است.

برای اطلاعات بیشتر از گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 به مطالب جامع وب سایت ما مراجعه کنید.

منبع:  gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد