ویدئو از کانسپت جدید گوشی آیفون XI به همراه برخی مشخصات فنی

شرکت اپل در سالی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و این شرکت با کاهش سود بالایی مواجه شد، یکی از دلایل این اتفاق قظعا قیمت بسیار بالای پرچمداران جدید این شرکت بود. حال این شرکت امریکایی برنامه ویژه ای برای سال جدید میلادی دارد و قرار شده تا گوشی آیفون XI یا همان آیفون 11 را به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی کند.

طرح های در نظر گرفته شده برای آیفون XI

گویا این گوشی هوشمند جدید اولین محصول اپل خواهد بود که از دوربین اصلی سه گانه بهره خواهد برد. با توجه به اینکه چنین اتفاقی تقریبا قطعی شده، تا به الان طرح های اولیه از این گوشی هوشمند منتشر شده، دو طرح قبلی به این گونه بوده اند که تفاوت اصلی در نوع چیدمان سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند بوده،  طرح اول این گوشی هوشمند چیدمان سنسور های دوربین اصلی را با یک طراحی مربع شکل همانند گوشی های هوشمند خانواده هوآوی میت 20 اما با چیدمان ضربدری در نظر گرفته  بود، در حالی که طرح دوم از چیدمانی افقی در قسمت مرکزی پشت گوشی استفاده کرده بود

طرح جدید که در قالب یک ویدئو منتشر شده است همانند نسل های قبلی بوده و از چیدمانی عمودی بهره برده، که شاید چنین طرحی منطقی تر به نظر برسد و به احتمال خیلی زیاد اپل خواستار استفاده از طرح های مختص و اختصاصی به خود برای گوشی های هوشمند می باشد.

مشخصات فنی جدید

در ویدئوی منتشر شده از این گوشی هوشمند برخی مشخصات فنی جدید در نظر گرفته شده نیز دیده می شود. آیفون XI از پردازنده جدید 7 نانومتری A13 بایونیک بهره می برد که این پردازنده نسخه بروزرسانی شده و کارآمدتر پردازنده 7 نانومتری A12 بایونیک می باشد.

طبق روال قابلیت های امنیتی همیشگی اپل برای این گوشی هوشمند نیز در نظر گرفته شده. سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند، که به گفته مسئولین این شرکت بسیار عملکرد سریع تری را از خود نشان می دهد و سنسور اسکنر چهره سه بعدی جدید نسل دوم با سرعت بسیار بالا از جمله قابلیت های خوب امنیتی در نظر گرفته شه برای پرچمدار جدید اپل می باشد.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود