مشخصات فنی ایسوس زنفون Max M2 و Max Pro M2

ایسوس همواره در زمینه تولید گوشی های هوشمند از نظر طراحی مستحکم و مقاوم در مقابل ضربات و بهره بردن از قابلیت های خوبی همانند پردازنده قدرتمند و باتری قوی معروف بوده است . چندی پیش بود که تصاویری بصورت اتفاقی از محصول جدید این شرکت منتشر شد و حالا تصاویر و مشخصات فنی ایسوس زنفون Max M2  و Max Pro M2 به بیرون درز پیدا کرده است.

طراحی

در نگاه اول صفحه نمایش هر دو گوشی شبیه به هم بوده و این بار ایسوس تصمیم گرفته است از یک ناچ پریده نه چندان کوچک در قسمت بالایی برای صفحه نمایش این دو محصول در نظر بگیرد. اما نقطه تفاوت این دو محصول در متریال ساخته شده بدنه گوشی می باشد.

Max M2 از یک بدنه تمام فلز بهره می برد که باز هم نشان از مقاوم بودن این محصول در مقابل ضربات را دارد. البته نباید چشم بر روی وزن سنگین آن به دلیل استفاده از بدنه فلزی بست. در مقابل Max Pro M2 همانند محصولات سامسونگ در بین دو شیشه بصورت ساندویچی قرار گرفته است که به طبع احتمال آسیب پذیری را بیشتر می کند و از طرفی زیبایی و ظرافت خاصی را به این گوشی هوشمند داده است.

صفحه نمایش و پردازنده

Max M2 قرار است از پردازنده اسنپدراگون 636 بهره ببرد و در مقابل Max Pro M2 از پردازنده قدرتمدتر اسنپدراگون 660 استفاده کرده است. با توجه به میان رده بودن احتمالی این گوشی های هوشمند چنین پردازنده های قدرتمندی بسیار مناسب به نظر می رسند.

برای صفحه نمایش هر دو گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080×2340 با نسبت تصویر 19.5 به 9 استفاده شده است.

دوربین

برای سنسور های دوربین Max Pro M2 از دو سنسور 12+5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده شده است اما تاکنون مشخصاتی برای سنسور های دوربین بکار گرفته شده Max M2 خبری منتشر نشده است.

متاسفانه مشخصات زیادی از Max M2 به بیرون درز پیدا نکرده است اما طبق شایعاتی که به دست ما رسیده است Max Pro M2 قرار است از یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری استفاده کند.. با توجه به بهره بردن اکثر گوشی های هوشمند این شرکت چنین انتخابی برای باتری چندان غافلگیر کننده نیست.

پیش بینی می شود رنمایی رسمی این محصول تا چند هفته آینده برگزار شود، اما هنوز مشخص نیست که آیا قبل از سال میلادی جدید این گوشی های هوشمند در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت یا نه.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد