نرم افزار گوگل پلی با رابط کاربری جدید

گوگل از ابتدای سال جاری در حال کار بر روی رابط کاربری جدید برای گوگل پلی بوده است و سعی داشته است تا با ارائه رابط کاربری بهتر امکان استفاده از این نرم افزار را بیش ار پیش برای کاربران خود آسان کند.

حال بعد از تقریبا یک سال فعالیت برای رابط کاربری جدید گوگل بروز رسانی جدید این نرم افزار پرکاربرد را منتشر کرده است.

رابط کاربری جدید

در رابط کاربری که برای نسخه بروز رسانی این نرم افزار در نظر گرفته شده است چندان تفاوت بالایی را از نظر ظاهری شاهد نمی باشیم، و تنها گوگل تلاش داشته است تا کاربرد این نرم افزار را از قبل بیشتر و بهتر کند.

از جمله تفاوت های این بروز رسانی جدید انتقال نرم افزار موزیک و ویدئو به زبانه کناری می باشد. گویا طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است کاربران از این نرم افزار های موزیک و ویدئو بیشتر استفاده می کنند و ترجیح داده دست رسی به این نرم افزار ها را راحت تر کند و به زبانه کناری زیر آیکون تنظیمات در نظر گرفته است.

ازدیگر اتفاقات جالب قرار دادن قابلیت سنسور اسکنر اثر انگشت برای باز کردن این نرم افزار در نظر گرفته شده است. چنین قابلیتی برای گوشی های هوشمند که به سنسور اسکنر اثر انگشت مجهز شده است می توانند برای باز کردن گوگل پلی استفاده کنند.

تم سفید که هنوز هم ماند گذشته گویا بازخورد خوبی داشته است که گوگل تصمیم به تغییر آن نگرفته است. شما می توانید نسخه جدید 12.6.13 را دیافت کرده و از این قابلیت های جدید لذت ببرید.پ

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد