مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A90 با دوربین سلفی پاپ آپ

بعد از اینکه سامسونگ اولین شرکتی بود که از صفحات نمایش اینفینیتی o برای گلکسی A8s بهره برد. این بار نیز برای اولین بار قرار است از سامسونگ گلکسی A90 با دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی کند. پیش از این نیز اخباری از رونمایی اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سلفی پا آپ شنیده بودیم و حتی ویدئویی از این محصول جدید مشاهده کردیم که البته تنها طرح گرافیکی پیش بینی شده در نظر گرفته برای این گوشی هوشمند بود که حال با توجه به تصاویر جدید تفاوت های بسیاری را مشاهده می کنیم.

دوربین سلفی پاپ آپ با طراحی متفاوت اما آشنا

بسیاری از گوشی های هوشمند استفاده کننده از دوربین سلفی پاپ آپ سعی داشته اند تا در هنگام استفاده از دوربین سلفی، سنسور سلفی بصورت خودکار نمایان شود، این تکنولوژی بود که ویوو وی 15 پرو و اپو اف 11 پرو از آن بهره بردند. اما طراحی در نظر گرفته شده برای این محصول سامسونگ دقیقا شبیه به طراحی در نظر گرفته شده برای شیائومی می میکس 3 زیبا و دوست داشتنی می باشد.

سامسونگ گلکسی A90

سامسونگ برای دوربین هاس اصلی این محصول نیز چیزی کم نذاشته است و از سنسور های 48 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی و یک سنسور TOF برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند استفاده کرده است. اطلاعات دقیقی از سنسور های دوربین سلفی در نظر گرفته شده فعلا نداریم. صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD پلاس در نظر گرفته شده، نوید یک صفحه نمایش یکدست و باکیفیت را به ما می دهد.

پردازنده اسنپدراگون 710 و یا 720 که قرار است برای این گوشی هوشمند استفاده شود، نشان از میان رده بودن این محصول جدید سامسونگ می دهد. اما با توجه به طراحی زیبا و ابته سنسور های دوربین قدرتمند در نظر گرفته شده، نباید توقع قیمت بسیار پایین را از این گوشی هوشمند داشت. تاریخ 10 آوریل (21 فروردین) برای رونمایی و معرفی رسمی سامسونگ گلکسی A90 در نظر گرفته شده.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود