مشخصات فنی منتشر شده قدرتمند گوشی گیمنیگ شیائومی بلک شارک 2

گویا گوشی گیمنیگ شیائومی بلک شارک 2 آمده تا با مشخصات فنی قدرتمند، تمام رکورد های گوشی های هوشمند گیمینگ را جا به جا کند. این محصول جدید شیائومی پیش از نیز با دو برادر کوچکتر خود، جای پای خود را در میان گوشی های هوشمند گیمینگ محکم کرد. حال نیز به لطف شایعه پراکنان مشخصات دقیقی از پردازنده قدرتمند به همراه مشخصات فنی دیگر منتشر شده که در ادامه به آن های خواهیم پرداخت.

شیائومی بلک شارک 2

رم 12 گیگابایتی با پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855

شیائومی بلک شارک 2 به عنوان گوشی گیمینگ جدید شیائومی قرار است برای اولین بار از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره مند شود. این اتفاق آزمایشی خوبی برای این پردازنده قدرتمند خواهد بود تا ببینیم برای یک گوشی هوشمند گیمینگ چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد. البته پیش از این به لطف بنچمارک ANTUTU گرفته شده از این محصول جدید شیائومی، اسنپدراگون 855 عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد.

پوستر رسمی منتشر شده از شیائومی بلک شارک 2

علاوه بر این پردازنده قدرتمند رم 12 گیگابایتی شگفت انگیز در نظر گرفته شده، نوید سرعت بسیار بالایی برای این گوشی گیمینگ را می دهد. جالب است که با توجه به پردازنده 7 نانومتری و صرفه انرژی بسیار عالی این چیپست، باز هم شیائومی سیستم خنک کننده مایع Liquid Cool 3.0 را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

برای باتری استفاده شده، اطلاعا دقیقی در دسترس نیست اما شیائومی بیان کرده از باتری جدید بهره خواهد برد که باعث بهبود عملکرد 60 درصدی، نسبت به محصولات قبلی این شرکت خواهد شد. با توجه به تصاویری که پیش از این از شیائومی بلک شارک 2 منتشر شده بود، می دانیم که دوربین های اصلی دو گانه ای نیز برای این محصول جدید به احتمال زیاد در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !