نمونه تصاویر گرفته شده سنسور های دوربین اپو رنو با قابلیت زوم 10 برابری

پیش از این اپو خبر راه اندازی خط جدیدی از گوشی های هوشمند خود با نام رنو را داده بود، حال این شرکت چینی موفق پوستر های رسمی را منتشر کرده که گویا تصاویر گرفته شده سنسور های دوربین اپو رنو می باشند. اپو سعی داشته تا در این پوستر ها، قابلیت زوم 10 برابری این گوشی هوشمند را به رخ رقیبان بکشد.

البته پیش از این نیز هوآوی پی 30 نیز نوید بهره بردن از چنین سنسور های دوربین را داده بود، جالب اینکه این شرکت نیز همانند اپو پوستر هایی را با هدف نشان دادن چنین قابلیتی منتشر کرده بود که مدتی بعد مشخص شد که تصاویر منتشر شده به هوآوی پی 30 تعلق نداشته است.

اپو این بار قدرتمند تر از همیشه

تا به الان مشخص نشده که این گوشی هوشمند جدید رنو قرار است از چند دوربین اصلی بهره ببرد، اما میدانیم سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی قطعا برای دوربین اصلی اپو رنو در نظر گرفته خواهد شد. سنسور 48 مگاپیکسلی قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت 12 مگاپیکسلی در حالت زوم 10 برابری را خواهد داشت. در کنار این دوربین قدرتمند، اپو سنسور 16 مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی محصول جدید خود در نظر گرفته است.

نمی شود با توجه به سنسور های دوربین قدرتمند این گوشی هوشمند، نام محصول میان رده را به آن اختصاص داد، اما قطعا با توجه به بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون 710، اپو رنو از قیمت مناسبی بهره خواهد برد. صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 پلاس از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند خواهد بود. باید منتظر بود و دید سری جدید گوشی های هوشمند  اپو چه عملکردی را از خود نشان خواهند داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !