مشخصات فنی منتشر شده لنوو Z6 پرو پیش از رونمایی رسمی

لنوو بعد از موفقیت در تولید گوشی های هوشمند میان رده این بار تصمیم گرفته تا محصول جدید با امکانات در حد و اندازه یک پرچمدار را روانه بازار کند. لنوو Z6 پرو به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت بزودی رونمایی خواهد شد. یکی از ویژگی های جالب این گوشی هوشمند، در نظر گرفتن سنسور های دوربین اصلی چهارگانه برای این محصول جدید لنوو می باشد. حال پیش از رونمایی رسمی، مشخصات فنی این گوشی منتشر شده است که در ادامه به جزئیات آن ها می پردازیم.

مشخصات فنی درخور یک پرچمدار

با توجه به تصویر پست منتشر شده از مشخصات فنی لنوو Z6 پرو ئر رسانه اجتماعی چینی ویبو، صفحه نمایش 6.39 اینچی با ناچ زیبای واتر دراپ در نظر گرفته شده، در قسمت بریدگی ناچ واتردراپ این گوشی نیز شاهد استفاده از سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

مشخصات فنی لنوو Z6 پرو

همانطور که پیش از این گفته بودیم، لنوو برای این محصول جدید خود تصمیم گرفته تا از دوربین های اصلی چهارگانه ای بهره مند شود. سنسور 48+16+8+2 مگاپیکسلی برای سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. پیش از این شایعات از استفاده از تنها یک سنسور 100 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند شنیده شده بود، حال اما می بینیم که این چنین نیست. پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 در نظر گرفته شده توانایی پشتیبانی حداکثر سنسور های دوربین تا 100 مگاپیکسل را دارد و اگر سنسور های دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند را بررسی کنیم به مجموع 100 مگاپیکسلی می رسیم.

باتری 4000 میلی آمپری از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. البته به احتمال زیاد بزودی شاهد رونمایی لنوو Z6 پرو خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد