مشخصات فنی گوشی های خانواده هوآوی پی 30 مشخص شد

گوشی های خانواده هوآوی پی 30

بالاخره بعد از شایعات بسیار گوشی های خانواده هوآوی پی 30، حال به لطف شایعه پراکنان و اخبار منتشر شده جدید، مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند قدرتمند منتشر شد. در میان مشخصات فنی منتشر شده، سنسور های دوربین قدرتمند در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی و سلفی این گوشی های هوشمند بیشتر از بقیه مشخصات به چشم می آید. با هم به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می پردازیم.

دوربین هایی با قابلیت عکاسی دوربین های حرفه ای

پیش از این نیز اکثر خبر های منتشر شده از این گوشی های هوشمند معطوف سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی و سلفی این محصولات می شدند. بعد از انتشار پوستر هایی که بعدا مشخص شد تصاویر گرفته شده، توسط دوربین های حرفه ای DSLR بوده نه سنسور های دوربین گوشی های خانواده هوآوی پی 30، حال با توجه به سنسور های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، می توانیم بگوییم که کم از دوربین های حرفه ای DSLR ندارند.

مشخصات فنی متشر شده از گوشی های خانواده هوآوی پی 30

تا به الان گمان می رود، سه گوشی هوآوی پی 30، پی 30 پرو و پی 30 لایت در قالب این خانواده رونمایی خواهند شد. اما مشخصات فنی هوآوی پی 30 و پی 30 پرو به عنوان پرچمدارن جدید این شرکت منتشر شده است.

سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 16 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 برای دوربین های اصلی هوآوی پی 30 و سنسور 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6، سنسور 20 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.4 و یک سنسور TOF برای عکاسی سه بعدی برای دوربین های اصلی چهارگانه هوآوی پی 30 پرو در نظر گرفته شده که دوربین های اصلی این گوشی هوشند قابلیت زوم 10 برابری را نیز خواهند داشت.

سنسور 32 مگاپیکسلی نیز برای دوربین های سلفی هر دو گوشی هوشند در نظر گرفته شده است. مشخصات فنی دیگر این دو پرچمدار جدید هوآوی را نیز می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

باگ بسیار عجیب به‌روزرسانی iOS 17.5 اپل : ظاهر شدن عکس‌های حذف‌شده از سال‌ها قبل !

آیا تبلت‌های M4 iPad Pro اپل که نزدیک به 5 میلی‌متر ضخامت دارند تحت فشار معمولی خم می‌شوند ؟

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد