مشخصات منتشر شده از سامسونگ گلکسی A9 اس

بعد از منتشر شدن تصویر مربوط به اولین گوشی هوشمند مجهزبه 4 دوربین اصلی توسط سامسونگ حال این شرکت کره ای در سایت رسمی خود خبر از رونمایی گلکسی A9 اس را برای فردا یعنی 11 اکتبر داده است.

گلکسی A9 اس قرار است از یک صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی با رزولوشن 2160×1080 پیکسلی بهره ببرد، صفحه نمایش این محصول جدید نیز از تکنولوژی ساخت نمایشگر های سامسونگ استفاده خواهد کرد. در قسمت پشت گوشی از یک پنل شیشه ای به همراه چهار دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت استفاده شده است، این چهار دوربین اصلی قرار است 19 حالت مختلف عکسبرداری را دراختیار کاربران قرار دهد. با توجه به اینکه این محصول جدید اولین گوشی هوشمند مجهز به 4 دوربین اصلی می باشد حالت های تصویر برداری بیشتر و جذاب تری را نسبت به دیگر محصولات خواهد داشت که باید منتظر ماند و دید مشخصات بیشتر از دوربین ها و قابلت های عکسبرداری گلکسی A9 اس بعد از رونمایی فردا چه خواهد بود.

در مورد مشخصات داخلی و سخت افزاری این محصول جدید می توان به پردازنده اسنپدراگون 660 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی اشاره کرد. محصول جدید این شرکت کره ای قرار است در یک مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا روانه بازار شود. برای باتری نیز از یک باتری بسیار مناسب 3800 میلی آمپری استفاده شده است که برای گوشی با ابعاد صفحه نمایش گفته شده بسیار مناسب می باشد.

از مشخصات دیگر منتشر شده همچون پورت یو اس بی تایپ سی برای شارژ و اندروید 8.1 اورئو نیز دیده می شود حال باید دید رونمایی این محصول جدید چه مشخصات دیگری از این محصول را در اختیار ما قرار می دهد با ما همراه باشید.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد

2 نظرات

لنوو اس ۵ پرو قرار است از ۴ دوربین اصلی استفاده کند موبایل و تبلت.بنچیمو مهر 19, 1397 - 12:00 ب.ظ
[…] از اینکه خبر از اولین گوشی هوشمند مجهز به ۴ دوربین اصلی سامسونگ گلکسی A9 اس منتشر شد حال لنوو نیز قرار است پا به این عرصه بگذارد و […]
سامسونگ گلکسی A9 2018 - تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو مهر 19, 1397 - 6:12 ب.ظ
[…] […]
دیدگاه بگذارید