مشخصات منتشر شده از صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ گلکسی اس 10

تقریبا یک ماهی است که خبر های جذاب و به همراه آن شایعاتی در مورد پرچمداران جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی اس 10 به گوش رسید، که البته شاید ما تنها نام سامسونگ گلکسی اس 10 را بیشتر شنیده ایم اما، تنها قرار نیست یک گوشی هوشمند به عنوان پرچمدار معرفی شود و سامسونگ قصد دارد از چهار گوشی هوشمند در قالب خانواده گلکسی اس 10 رونمایی کند.

شما می توانید تمامی خبر ها و شایعات این پرچمدار قدرتمند سامسونگ را با جزئیات در وب سایت بنچیمو مشاهده کنید.

بعد از اینکه دو رقیب دیگر سامسونگ یعنی اپل از سه گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس، ایکس اس و ایکس آر رونمایی کرد و از طرفی هوآوی نیز خانواده فوق العاده میت 20 را معرفی کرد، تنها سامسونگ بود که از یک محصول خود یعنی گلکسی نوت 9 به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت رونمایی کرد.

صفحه نمایشی جذاب برای سامسونگ گلکسی اس 10

بعد از اینکه سامسونگ از ناچ های زیبای خود طی مراسمی رسمی رونمایی کرد و قول استفاده از طراحی صفحه نمایش برای گوشی هوشمند میان رده گلکسی A8s خود را داد و بعد از حرکت جالب هوآوی و اعلام استفاده از چنین صفحه نمایش مشابهی برای گوشی هوشمند آینده خود یاد کرد، حال سامسونگ اعلام کرده است برای یکی از مدل های خانواده گلکسی اس 10 از این صفحه نمایش استفاده خواهد کرد.

صفحه نمایش گلکسی اس 10 کمی متفاوت با گلکسی A8s

همانطور که قبلا نیز گفته شد سامسونگ برای صفحه نمایش گلکسی A8s از صفحه نمایش اینفینیتی O بهره خواهد برد حال خبر استفاده چنین صفحه نمایشی برای یکی از پرچمداران خانواده گلکسی اس 10 از سوی این شرکت منتشر شده است.

اما طبق گزارش منتشر شده از این شرکت کره ای گویا صفحه نمایش استفاده شده برای گلکسی اس 10 قرار است از حفره ای کوچکتر نسبت به حفره استفاده شده در صفحه نمایش گلکسی A8s برخوردار باشد.

سامسونگ گلکسی A8s با صفحه نمایش اینفینیتی O

همانطور که گفته شده است صفحه نمایش اینفینیتی O تنها یک حفره کوچک برای قرار گرفتن دوربین سلفی د رنظر گرفته شده است. حفره در نظر گرفته شده برای گلکسی A8s به قطر 6.7 میلی متر می باشد ولی صفحه نمایش گلکسی اس 10 قرار است از حفره­ای با قطر کوچکتر 2.3 میلی متری برخوردار باشد که طبعا به بهتر شدن و یکدست تر شدن صفحه نمایش این گوشی هوشمند کمک شایانی می کند.

هنوز البته باید بدانید که مشخص نشده است این صفحه نمایش زیبا قرار است برای کدامیک از چهار مدل گلکسی اس 10 در نظر گرفته خواهد شد. با توجه به چهار ناچ متفاوت معرفی شده توسط سامسونگ احتمال استفاده از هر کدام از آن ها وجود خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد

1 دیدگاه

مشخصات فنی جدید منتشر شده از سامسونگ گلکسی اس ۱۰ موبایل و تبلت – گلکسی اس ۱۰ آذر 6, 1397 - 0:00 ق.ظ
[…] هنوز نگذشته است که سامسونگ خبر مجهز شدن صفحه نمایش یکی از مدل های گلکسی اس ۱۰ را به صفح… همانند گلکسی A8s را منتشر کرده است. حال دوباره این شرکت […]
دیدگاه بگذارید