معرفی رسمی ردمی نوت 7 پرو با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی

امروز روز مورد علاقه، علاقه مندان گوشی های هوشمند میان رده بود. مخصوصا کاربران هندی که پیش از این شاهد رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی A10 بودند. حال نیز گوشی ردمی نوت 7 پرو بصورت رسمی در این کشور رونمایی شد. با توجه به عملکرد بسیار مناسب گوشی ردمی نوت 7 در بازار جهانی، این شرکت تصمیم به رونمایی نسخه جدید از این گوشی هوشمند خود گرفته است.

طراحی

طراحی در نظر گرفته شده برای ردمی نوت7 پرو، تغییر چندانی با مدل استاندارد این گوشی هوشمند نکرده است، و زیبایی این گوشی هوشمند هنوز هم مورد توجه بسیاری از کاربران می باشد. ناچ زیبای واتر دراپ به همراه رنگ بندی های بسیار زیبای در نظر گرفته شده بر جذابیت های این گوشی هوشمند افزوده است.

سنسور های قدرتمند

شیائومی، این بار از سنسور های بسیار قدرتمند تری برای این گوشی هوشمند بهره برده. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی دوگانه این محصول جذاب و دوست داشتنی در نظر گرفته شده است. شیائومی این بار  از سنسور سونی IMX586 برای سنسور 48 مگاپیکسلی این محصول در نظر گرفته شده است.

سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی نیز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. باید گفت شیائومی این بار سنسور های بسیار قدرتمندی را برای این محصول جذاب و دوست داشتنی انتخاب کرده است.

پردازنده ای مناسب در دو مدل مختلف

ردمی نوت 7 پرو از پردازنده اسنپدراگون 675 در دو مدل با رم های 4 و 6گیگابایتی و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء میکرو اس دی بهره برده است. باتری 400 میلی آمپری قدرتمند به  همراه قابلیت شارژ سریع نسل 4 با قدرت 10 واتی از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !