معرفی رسمی شارپ Aquos R3 با صفحه نمایش 120 هرتزی

شارپ Aquos R3

شاید کمتر شنیده باشیم که این شرکت ژاپنی دست ب تولید گوشی هوشمند زده باشد. پیش از این شاید برای کاربران ایرانی شارپ در زمینه تولید سیستم های صوتی و البته تلوزیون بیشتر شناخته شده باشد،  اما شارپ  Aquos R3 به عنوان محصول جدید این شرکت با بهره بردن از صفحه نمایش باکیفیت و البته پردازنده 7 نانومتری قدرتمند بصورت رسمی معرفی شد.

صفحه نمایشی با ناچ دو گانه

مهمترین اتفاق برای این گوشی هوشمند مربوط به صفحه نمایش آن می شود. شارپ برای این محصول جدید خود از صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 3120×1440 قدرتمند 120 هرتزی استفاده کرده. اما سوای کیفیت خوب این صفحه نمایش، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، ناچ دوگانه ای برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

ناپ بالایی که محل قرار گیری سنسور 16.3 مگاپیکسلی دوربین سلفی این گوشی می باشد و ناچ پایینی برای قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده است.

شارپ Aquos R3

دوربین های اصلی در نظر گرفته شده نیز واقعا ما را به این گوشی هوشمند امیدوار می کندو سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و سنسور 20 مگاپیکسلی 125 درجه ای با گشودگی دریچه دیافراگم F/2.4 برای دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. قابلیت AI یا همان هوش مصنوعی نیز، به ثبت تصاویر هرچه بهتر توسط این سنسور های کمک شایانی خواهد کرد.

تا به اینجا واقعا باید گفت برخی مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی، چندان ضعیف تر از پرچمداران شرکت های دیگر نبوده. اما قطعا پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 این گوشی هوشمند، بهترین پردازنده حا و حاضر دنیا می باشد که یک گوشی هوشمند می تواند از آن بهره مند شود.

باتری 3200 میلی آمپری به همراه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. اما هنوز هیچ خبری راجع به قیمت مشخص شده و یا عرضه این گوشی به بازار منتشر نشده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد